וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל יוצאת לדרך במוקדמות אליפות אירופה

דרגאן ג'וקיץ' ושחקניו יתארחו אצל איסלנד בפתיחת הקמפיין (רביעי, 21:30, ספורט1). בבית ד' משחקות גם סרביה ומונטנגרו. המאמן: "זו ההגרלה שלנו ועל פניו הסיכויים להעפיל לא גדולים"

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
משחק קשה מאוד. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל בכדוריד תפתח מחר את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016 עם משחק חוץ נגד איסלנד (רביעי, 21:30, שידור בספורט1). ישראל משחקת בבית ד' שכולל גם את סרביה ומונטנגרו. ביום ראשון השחקנים של המאמן דרגאן ג'וקיץ' יארחו את סרביה בבית מכבי בראשון לציון.

ג'וקיץ' אמר לאתר איגוד הכדוריד: "אנחנו ממשיכים בעשייה, גם בפעילויות האחרות במסגרת הנבחרת הצעירה, והשחקנים שצוברים בשנים האחרונות הרבה מאוד משחקים בינלאומיים וניסיון מול נבחרות מובילות. הרווחנו כבר כישרונות טובים, וזו השקעה לעתיד הכדוריד הישראלי".

המאמן הסרבי הוסיף: "כל שלוש היריבות הן נבחרות חזקות מאוד. סרביה ואיסלנד הן נבחרות שמשחקים בהן כוכבי כדוריד עולמיים. הסגל החדש של מונטנגרו כולל כמה מהכישרונות הגדולים ביותר בכדוריד אירופאי כיום, בתוספת העובדה שאחרי שנים רבות הנבחרות האלו החמיצו עלייה לאליפות העולם לפני מספר חודשים, שזה אפילו מסבך את המצב עבורנו. זו ההגרלה שלנו, ועל פניו הסיכויים שלנו להעפיל לאליפות בפולין הם לא כך גדולים, אבל ניתן את הכי טוב שלנו כדי להפתיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully