וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי זקנה בליגה: ההרכב ה"קשיש" שעלה לברצלונה בקלאסיקו

הקטאלנים עלו למשחק מול ריאל עם ההרכב הכי מבוגר ששיחק השנה בכל הליגה הספרדית, 29 שנים ו-28 ימים. לא פחות מ-7 שחקנים היו בהרכב גם בגמר הצ'מפיונס לפני 3 וחצי שנים. ככה מפסידים קלאסיקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאו את ההבדלים, ואין הרבה. בארסה של גמר הצ'מפיונס ב-2011 ושל הקלאסיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שהסתיים הקלאסיקו בשבת האחרונה עם נוקאאוט של ריאל מדריד, שחזרה מפיגור מוקדם וניצחה את ברצלונה 1:3 בברנבאו, מנסים בספרד להבין מה קרה לקטאלנים. בארסה נראתה די טוב מתחילת העונה ומול ריאל ספגה לראשונה בליגה, אחרי שמונה מחזורים נקיים, אולם חלק גדול מאותם משחקים היה מול יריבות חלשות וכאשר הקבוצה של לואיס אנריקה נתקלה במפלצת בדמות אלופת אירופה, היא ספגה שלישייה ולא הייתה במשחק, בדיוק כמו שקרה לה במשחק החוץ בליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן.

בספרד בדקו ומצאו שההרכב איתו עלתה ברצלונה למשחק בברנבאו היה המבוגר ביותר שעלה אל כר הדשא במשחק כלשהו בכל הליגה הספרדית העונה. ה-11 שבחר לואיס אנריקה לשלוח למגרש היו בגיל ממוצע של 29 שנים ו-28 וחצי ימים, זאת לעומת גיל ממוצע של 27 שנים ו-72 ימים בהרכב של ריאל למשחק.

לא פחות משישה משחקני ההרכב של בארסה לקלאסיקו כבר נמצאים בעשור הרביעי לחייהם: צ'אבי (בן 34), קלאודיו בראבו ודני אלבס (בני 31) וז'רמי מתיו, חאבייר מסצ'ראנו ואנדרס אינייסטה (בני 30). לבארסה יש לא מעט צעירים מבטיחים בסגל, אולם מלבד ניימאר בן ה-22, לואיס אנריקה הלך בעיקר עם הוותיקים שלו, מה שלא עבד.

ב"מארקה" הגדילו לעשות ואף מצאו את התמונה הקבוצתית אליה הצטלמו שחקני ברצלונה, רגע לפני שגמר ליגת האלופות ב-2011 בוומבלי יצא לדרך (בארסה ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד). לא פחות משבעה שחקנים שפתחו במשחק ההוא היו בהרכב גם לקלאסיקו, למרות שעברו כמעט שלוש וחצי שנים. אלבס, מסצ'ראנו, פיקה, בוסקטס, צ'אבי, אינייסטה ומסי נשארו. ואלדס הוחלף בבראבו, אבידל במתיו, וייה בסוארס ופדרו בניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully