וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני יתלונן במשטרה: "המטרה שלי היא להעיף את אייל גולן. אני מאוים"

28.10.2014 / 8:44

לאחר העימות עם הזמר, היו"ר המיתולוגי התפרץ: "יכול למחוק את הקבוצה, מרמורק תמות לפני שאני אמות". אייל גולן מכחיש: "לא איימתי, מאמין ב'והדרת פני זקן'". צפו בתקרית בסיום הדרבי מול שעריים בין עדני לאוהדי הקבוצה

חנן עדני יו"ר הפועל מרמורק. ברני ארדוב
סוער. עדני/ברני ארדוב

חנן עדני מתכוון להגיש הבוקר (שלישי) תלונה במשטרה נגד אייל גולן, בטענה כי האחרון מאיים עליו שיעיף אותו מהפועל מרמורק ויחשוף כל מיני שחיתויות, אליהן עדני היה קשור כביכול בשנים האחרונות. "אני מאוים", אמר עדני בשיחה עם וואלה! ספורט לאחר הבלגן הגדול שהיה בסיום משחק הניצחון אתמול בדרבי, מול מכבי שעריים.

עדני אמר: "אייל גולן וחבורתו אמרו לי שאין לי מה לעשות בהפועל מרמורק. בהסכם נכתב שיש קבוצת ניהול. העמותה קיימת ואני המנכ"ל של המועדון בשכר. אלדד פרי חתם על ההסכם, שנמצא אצל עורך דין שי אליאס. אייל גולן לא חתם על ההסכם שמקנה לו עשרה אחוז בקבוצה. הם רוצים לחתום על החוזה היום, אבל מבחינתי ההסכם נגמר לפני למעלה מחודש, אחרי שאלדד פרי, שהיה אמור להחזיק בשמונים אחוז מהקבוצה, אמר שהוא יהיה רק ספונסר. אמרתי לאייל גולן שאם הוא רוצה את הקבוצה הוא חייב להתחייב לעמוד בראשה במשך חמש שנים. אייל הביא שחקנים בלי לשאול אותי. הוא אמר לי שאני אהיה המנכ"ל וזו הייתה ההתחייבות שלו. הוא הביא את גבי קצרה שלא רשום בשום מקום בעמותה".

היו"ר המיתולוגי המשיך: "לאייל גולן אין כלום, כי לא מימשנו את ההסכם. פתאום אייל גולן משדר לי שהוא רוצה שאני אלך הביתה. הקבוצה היא שלי. הוא אמר שאני צריך לשבת בצד ואקבל משכורת. אמרתי לו שלא מעניינת אותי המשכורת. לפני שבועיים הנחיתו לי את השוער בן חמו, כי קובי חסן אמר שהשוער שלנו הוא שק תפוחי אדמה. ניסן יחזקאל התחיל להביא כל מיני פרצופים שהתחילו להתאמן פה. אומרים לי שהם שומרים על כושר. מה, נהפכתי לחדר כושר? הודעתי להם שאני לא מקבל את ההסכם ושישלמו את כל החובות שהם יצרו. הם רוצים להוציא אותי מהפועל מרמורק דרך בית המשפט? מה, הם מאיימים עליי? אייל אמר לי שהוא יחשוף עליי דברים ואני אלך לבית הסוהר".

עדני סיים: "12 שנה אייל גולן לא היה פה. מיום חתונתו. הוא הלך למכבי שעריים. אני לא רוצה לראות יותר את אייל גולן. בכל מקום הגנתי עליו ואני לא רוצה יותר לשמוע עליו. מוליכים אותו שולל, כל מיני חברים שלו, אבל אני לא אזוז ואני לא מפחד. הקהל הולך עם אייל ומקלל אותי, אבל אני מזהיר את הקהל, שאם הם לא יתנו לי לטפל בדברים כמו שאני מבין, אני אוכל למחוק להם את הקבוצה תוך שנתיים. אני נשאר בקבוצה. אם הקהל ילך נגדי, הפועל מרמורק תמות לפני שאני אמות. אני לא מפחד מכלום. המטרה שלי היא להעיף את אייל גולן מסביבתי ומסביבת הפועל מרמורק".

אייל גולן הכחיש את כל הטענות של עדני, ושלח עקיצה: "לא איימתי על חנן עדני, וכמובן שאף אחד מהאנשים הקרובים אליי במועדון לא איים עליו. אני מאוד מכבד את המשפט 'והדרת פני זקן'. כל המטרה שלי בהצטרפות למרמורק היא טובת המועדון. אני בא ממקום של לעשות רק טוב להפועל מרמורק ולראייה, כל הקהל הגדול של הקבוצה מבין את זה".

למי שפספס, אתמול לאחר שמרמורק דווקא ניצחה 0:2 גדול את שעריים, התחוללה מהומה גדולה במועדון. עדני הודיע למאמן ניסן יחזקאל כי הוא מפוטר ויחזקאל ענה: "אתה לא יכול לפטר אותי. רק אייל גולן קובע". עדני השיב: "הוא לא קובע כלום. אני בעל הבית. מחר יהיה מאמן חדש". היו"ר גם הודיע למספר שחקני מפתח שהם משוחררים. יחזקאל ניגש לספר את הדברים לגולן, שנקלע לעימות עם עדני ביציע: "גם תמורת מאה מיליון דולר לא אתן לך את מרמורק", אמר עדני ואילו גולן ענה: "כנראה שאי אפשר לשנות זבל של בן אדם". לדברי עדים, הדברים הגיעו אפילו לדחיפות בין הצדדים.

בסיום המשחק נרשם עימות בין עדני לאוהדי מרמורק (מתוך אתר BE106):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully