וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט הופתע: "מה כבר עשיתי שעשו כזו דרמה סביבי?"

28.10.2014 / 8:31

חלוץ מכבי תל אביב הדגיש שלא היה לו קשר לדברים שמסרו סוכניו לעיתונאים: "הפרסומים עלו כשעוד הייתי על הדשא". שחקנים בקבוצה: "ההחלטות של פאקו מקצועיות"

one

על אף שמחר תארח מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד למחזור אמצע השבוע (רביעי, 19:45, ספורט1), החליט המאמן פאקו אייסטרן להעניק היום (שלישי) מנוחה לשחקניו. מחר בבוקר יתכנסו השחקנים לאימון קל וייצאו מקרית שלום לבית מלון עד הנסיעה בערב לבלומפילד.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב, אבל ימשיך להתאמן בכל הכוח. בן בסט על הספסל/ברני ארדוב

אתמול קיימה הקבוצה אימון בצל פרשת עדן בן בסט מהמשחק מול הפועל עכו. החלוץ הגיע לקרית שלום כרגיל וערך אימון עם כל הקבוצה. שחקנים העידו כי לא נרשמה אינטראקציה מיוחדת בינו לבין המאמן שכזכור לא הכניס אותו גם כמחליף בניצחון על הפועל עכו.

מקורבים לבן בסט סיפרו אתמול כי הוא היה מאוד המום מנפח הסיפור סביבו. "מה כבר עשיתי שהתקשורת יצרה כזו דרמה סביבי?", שאל בן בסט שני אנשים עימם שוחח. בן בסט הדגיש בפני כל מי ששוחח עימו, שלא היה לו שום קשר לדברים שמסרו סוכניו מצרפת לעיתונאים בארץ. "בזמן שהייתי עדיין על הדשא, יצאו כל הפרסומים על כך שאני כביכול דורש הסברים", אמר החלוץ.

יחד עם הניסיון לגמד את כל הפרשה סביבו, בן בסט לא משחק אותה צבוע והעיד בשיחות שונות כי הוא חש שמגיע לו הרבה יותר דקות ממה שהוא מקבל. ולמרות זאת מתכוון החלוץ, לפחות בשלב הזה, ליישר קו עם המערכת ולהמשיך להתאמן כרגיל עד שיקבל יותר קרדיט מהמאמן.

עוד באותו נושא

יש עשן בלי אש: הבלוג של יניב טוכמן על פרשת עדן בן בסט

לכתבה המלאה
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא כולם מבינים את ההחלטות שלו. פאקו/ברני ארדוב

שחקנים במכבי תל אביב ניסו אמש להתמודד עם שאלת היחס של פאקו לבן בסט. אחד מהם אמר: "גם לנו, השחקנים, לא מובנות כל ההחלטות של פאקו ולעדן מגיע יותר קרדיט, למרות שצריך לומר את האמת, זה לא שעדן מציג כזו יכולת גבוהה באימונים שהוא צריך לשחק לפני כל החלוצים. הוא שחקן טוב, אבל יש במכבי תל אביב שחקנים לא פחות טובים ובהחלט צריך גם לקחת בחשבון שכל ההחלטות של פאקו הן מקצועיות ומתקבלות על פי מה שהוא רואה במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully