וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בהפועל מרמורק: עימות קשה בין אייל גולן לחנן עדני

27.10.2014 / 23:58

הקבוצה ניצחה בדרבי את שעריים, אך מיד בסיום המשחק התחוללה סערה גדולה. היו"ר המיתולוגי פיטר את המאמן ניסן יחזקאל, שחרר שבעה שחקנים ולטענת עדי ראייה אף החליף דחיפות עם הזמר, שהוא הרוכש המיועד. גולן ענה לעדני: "כנראה שאי אפשר לשנות זבל של בנאדם"

הזמר אייל גולן. ברני ארדוב
אוהדי מרמורק תומכים בו. אייל גולן/ברני ארדוב

הפועל מרמורק ניצחה הערב (שני) 0:2 בדרבי הרחובותי את מכבי שעריים, אבל במועדון סערה גדולה מאוד. מיד לאחר הניצחון הדרמטי של מרמורק, הודיע מנכ"ל הקבוצה והאיש החזק בה, חנן עדני, למאמן ניסן יחזקאל כי הוא מפוטר. יחזקאל ענה לו: "רק אייל גולן קובע. אתה לא יכול לפטר אותי". בתגובה ירה עדני: "אייל גולן לא קובע דבר במועדון הזה. אני בעל הבית ואתה מפוטר. מחר יהיה באימון מאמן חדש".

עדני גם הודיע באותה הזדמנות למספר שחקני מפתח ביניהם קובי חסן, אופיר עזו, אסף קריספיס ורגב וולק כי גם הם לא ימשיכו בקבוצה, מכיוון שהם החתמות של אייל גולן. יש לציין כי כל הדרמה התרחשה בזמן שאוהדי מרמורק היו בטירוף על הניצחון ולא ידעו את מה שמתחולל בחדרי ההלבשה של האצטדיון בנס ציונה.

מיד לאחר שעדני פיטר את יחזקאל, סיפר האחרון את הדברים לאייל גולן שהיה בטריבונה עם האוהדים, וזה התעמת מילולית עם עדני. גולן אמר לעדני שיש הסכם ושהוא יהיה בעלי הקבוצה. עדני החזיר שהוא לא זז מתפקידו ולא משחרר את המועדון: "גם תמורת מאה מיליון דולר אני לא אתן לך את מרמורק", אמר עדני לגולן, שענה בכעס בחזרה: "כנראה שאי אפשר לשנות זבל של בן אדם".

העימות בין עדני לגולן ויחזקאל נמשך עוד דקות ארוכות ולדברי עדי ראייה היו אפילו דחיפות בין הצדדים. אוהדי מרמורק החלו לקבל על כך דיווחים בחוץ. הם צרו על חדרי ההלבשה במטרה להגיע לעדני וזה חולץ מהמקום בעזרת המשטרה. בסביבתו של עדני טענו הערב כי הוא נחוש להישאר במועדון ולא לתת את השליטה בו לגולן, שהיה כבר אמור להחזיק בקבוצה ואף הביא את גבי קצרה כדי שינהל אותה.

חנן עדני יו"ר הפועל מרמורק. ברני ארדוב
"גם תמורת מאה מיליון דולר אני לא אתן לך את מרמורק". חנן עדני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully