וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: "גל מקל ייחתך מדאלאס, ג'יי ג'יי בראה יחתום"

הישראלי קרוב מאוד לסיים את דרכו במאבריקס בחלוף עונה אחת בלבד: בתקשורת משוכנעים שבימים הקרובים דאלאס תודיע רשמית על שובו של הרכז הפורטו-ריקני על חשבון מקל. אינגלס חתם ביוטה

גל מקל רכז דאלאס מאבריקס. AP
דרכו בדאלאס הסתיימה. מקל/AP

זה היה באוויר, וכעת נדמה שזה קרוב להיות רשמי וסופי: גל מקל כבר לא שחקן דאלאס, כך לפחות טוענים הערב (שני) בארצות הברית. המאבריקס שהחליטו לצרף את ג'יי ג'יי בראה שסייע להם לזכות באליפות ב-2011 היו צריכים לפנות מקום בסגל, ובהתלבטות בין מקל וגרג סמית' נפלה בסופו של דבר ההחלטה לוותר על הישראלי השני ב-NBA. "דאלאס החליטה להחתים את בראה ולשחרר את מקל", נכתב באתר בליצ'ר ריפורט, כאשר העיתונאי ג'ודי ג'נסי אישר את הדיווח בחשבון הטוויטר שלו. העובדה כי לריק קרלייל כבר יש ארבעה רכזים ביחד עם בראה - ג'אמיר נלסון, ריימונד פלטון ודווין האריס, וסמית', פורוורד/סנטר, נהנה מההפקר.

כעת לא ברור האם מקל יבחר להמתין לחוזה מקבוצה אחרת - יש לציין כי קבוצות רבות השלימו את סגליהן - או לשוב לאירופה ואולי לישראל.

מקל (26, 1.91 מ') הגיע ל-NBA בקיץ שעבר וחתם לשלוש עונות בדאלאס אחרי עונה נפלאה בה הוליך את מכבי חיפה לאליפות. אחרי יכולת טובה בליגת הקיץ קיבל הרכז דקות משחק מועטות, אך מדי פעם, כשקיבל קרדיט, הרשים - נניח, עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים מול יוסטון של עומרי כספי. לאחר מכן פציעה בברך ימין גמרה לו את עונת הבכורה ב-NBA, בה שיחק 31 משחקים בסך הכל וסיים עם ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ב-9.4 דקות לערב.

* אקס נוסף של מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס, חתם ביוטה. הסמול פורוורד האוסטרלי ששוחרר מהקליפרס אחרי ששותף במספר משחקי טרום עונה ולא הרשים מצא בית חדש בסולט לייק סיטי, שם יחבור לכוכב העולה של הכדורסל האוסטרלי, דאנטה אקסום. גם ג'ורדן המילטון חתם בג'אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully