וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי לבסקי סופיה פגעו במאמן צסק"א שאיבד את ההכרה

האוהדים הכחולים ניצלו את מזג האוויר כדי להשליך כדורי שלג. אחד מהם פגע בסטויצ'ו מלאדנוב שהתמוטט, אבל מאוחר יותר הוליך את קבוצתו ל-0:3. צפו בתקריות מ"הדרבי הנצחי" ששוב היה לוהט

מאמן צסק"א סופיה, סטויצ'ו מלאדנוב, נפגע אתמול (ראשון) מכדור שלג שנזרק מיציע בו ישבו אוהדי לבסקי סופיה וכנראה איבד את ההכרה. בבירת בולגריה שורר מזג אוויר חורפי למדי והמעלות נעות סביב אפס. אתמול התקיים "הדרבי הנצחי" הראשון שלך העונה ובו לבסקי אירחה את צסק"א.

סמוך לפתיחת המשחק, כשתוצאה עוד הייתה מאופסת, נזרקה כמות גדולה של כדורי שלג מאחד מהיציעים שאכלסו את אוהדי לבסקי ואחד מהם פגע בראשו של מלאדנוב וגרם לו להתמוטט. המאמן התאושש בהמשך, חזר לנהל את המשחק וגם הוליך את קבוצתו לניצחון 0:3 מצוין.

יו"ר מועדון האוהדים של לבסקי, ולדימיר ולדימירוב, אמר: "היו ילדים ששיחקו בכדורי שלג, אבל לא שמעתי על אף אחד שהתמוטט". לעומת זאת, עוזר מאמן צסק"א, אנטולי ננקוב אמר: "אוהדי לבסקי זרקו עלינו כדורי שלג משריקת הפתיחה. הפנינו את תשומת ליבו של השופט הרביעי, אבל הוא אמר שזו התנהגות נורמלית של אוהדי כדורגל".

הדרבי הגדול של סופיה הוא כמעט תמיד משחק חם וכולל מעורבות - לא פעם אלימה - של אוהדי שתי הקבוצות. בתום המשחק אתמול עשרות אוהדים של לבסקי ניסו לפרוץ לכר הדשא, אבל כ-100 שוטרים מנעו מהם לעשות זאת. אחרי עימותים ארוכים נספרו שני פצועים ו-55 עצורים.

עימותים אלימים בין אוהדי לבסקי לכוחות המשטרה

אוהדי צסק"א במשחק אתמול

אוהדי לבסקי במשחק אתמול

אוהדי לבסקי לפני המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully