וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו התפטר מאימון אופי כרתים, וחזר בו יום לאחר מכן

שחקן העבר האיטלקי הודיע על עזיבת הקבוצה היוונית ביום ראשון בערב, אבל לאחר מכן הודיע: "אני נשאר". בשנה וחצי האחרונות הספיק גם להיות מפוטר מסיון השוויצרית ופאלרמו האיטלקית

ג'נארו גאטוסו, מאמן כדורגל איטלקי. GettyImages
בינתיים קריירת האימון שלו רחוקה מקריירת המשחק. גאטוסו/GettyImages

ג'נארו גאטוסו חווה קריירת משחק מופלאה, אבל בינתיים קריירת האימון שלו לא מזכירה אותה במאומה. האיטלקי בן ה-36 התפטר אתמול (ראשון) מאופי כרתים אחרי שבעה משחקים בלבד בתפקיד, אבל הדרמה לא הסתיימה שם והיום בצהריים הוא דווקא הודיע: "החלטתי להישאר".

גאטוסו שזכה עם מילאן בשלל תארים, לבש את מדי נבחרת איטליה 73 פעמים והניף את הגביע העולמי ב-2006, מונה למאמנה של סיון השוויצרית בפברואר 2013 אחרי שהתחיל את העונה כשחקן הקבוצה. שלושה חודשים לאחר מכן, הוא פוטר בגלל תוצאות לא טובות.

זמן קצר אחרי שפוטר מסיון, גאטוסו מונה למאמנה של פאלרמו - אז בליגת המשנה באיטליה. אלא שפתיחת עונה שכללה שלושה ניצחונות בשמונה משחקים, גרמה לנשיא מאוריציו זאמפריני לשלוח אותו הביתה. בקיץ האחרון שחקן העבר קיבל את תפקיד באופי כרתים, אבל אתמול הוא התפטר אחרי שבעה מחזורים בלבד, בין היתר בגלל המצב הכלכלי הרעוע של המועדון.

גאטוסו הסביר: "השחקנים לא מאמינים בי. השקעתי בקבוצה את כל הכוח והתשוקה שיש לי, אבל אני לא יכול לפתור את הבעיות במועדון מדי יום. אני לא הנשיא, התפקיד שלי צריך להיות כרוך רק בכדורגל. זה מאוד מעציב אותי, אבל אני לא יכול להמשיך".

בתקשורת האיטלקית ובזו היוונית כבר סיפרו על המאמן שלא החזיק מעמד בשלוש קבוצות במשך שנה וחצי, אבל היום הוא כאמור הודיע שהוא נשאר. המשך יבוא, כך נראה.

(עדכון ראשון: 10:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully