וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת דרום אפריקה נורה למוות בקייפטאון

על פי הדיווחים אלמוני ניסה לשדוד למסנזו מייווה את הפלאפון שלו ולאחר מכן ירה בו למוות. בחודשים האחרונים שמר ארבע פעמים על רשת נקייה בנבחרת. חברו: "לא מאמין, דיברתי איתו אחר הצהריים"

שוער נבחרת דרום אפריקה סנזו מייווה. GettyImages
נסיבות המוות עדיין לא ידועות. מייווה/GettyImages

יום אבל נפל היום (ראשון) על הכדורגל הדרום אפריקאי עם החשדות לפיהן שוער הנבחרת וקפטן קבוצת אורלנדו פיירטס, סנזו מייווה, נורה למוות בקייפטאון. על פי הדיווחים מייווה שהה בביתו עם חברתו כשלפתע נכנס גבר וביקש את הפלאפון שלו ובלי התרעה מוקדמת פתח באש. נסיבות המקרה עדיין לא ידועים, אולם הבשורה עברה במהירות ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת במדינה.

"אני יותר ממרוסק מהמוות של הקפטן והחבר סנזו מייווה. המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחה שלו והחברים שלו בזמן הקשה הזה", צייץ קשר הבפאנה בפאנה דין פורמן.

אנדילה ג'אלי, גם כן מנבחרת דרום אפריקה, צייץ: "אנשי דרום אפריקה, בבקשה תגידו לי שזה לא נכון. כרגע קיבלתי שיחה וישנתי, אבל עכשיו אני לא יכול לישון. אני לא מאמין שזה קרה עכשיו, רק דיברתי איתו אחר הצהריים".

מייווה בן ה-27 שיחק את כל הקריירה שלו בקבוצת אורלנדו פיירטס. רק ביום שבת הוא הספיק להשלים 90 דקות ולסייע לקבוצתו לנצח 1:4 את אייאקס קייפ טאון. בחודשים האחרונים שיחק ארבע פעמים במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה, שימש כקפטן ושמר על רשת נקייה בהיעדרו של הראשון הראשון איטומלנג קונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully