וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עצרה את הריצה של מארסיי, חמישייה לקרלוס אדוארדו

אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים, הקבוצה של ביילסה הפסידה 1:0 בסטאד דה ז'רלאן. יוהאן גורקוף כבש (65). הקשר הברזילאי של ניס התפוצץ ב-2:7 בחוץ על גנגאן. הפסד לליל

קרלוס אדוארדו שחקן ניס. מתוך טוויטר, צילום מסך
הצגה בלתי נשכחת. קרלוס אדוארדו/צילום מסך, מתוך טוויטר

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד המפגש בין ליון למארסי המוליכה, שבו נעצרה הקבוצה מדרום צרפת אחרי שמונה ניצחונות רצופים והפסידה 1:0. ההצגה של המחזור התרחשה באצטדיונה של גנגאן, שם כבש קרלוס אדוארדו מניס חמישייה מדהימה והוליך את קבוצתו ל-2:7 מוחץ בחוץ. במשחקים נוספים: סנט אטיין ניצחה 0:1 את מץ, ראן גברה 0:2 על ליל.

יוהאן גורקוף שחקן ליון. AP
עצר את הקטר ממארסיי. גורקוף/AP

ליון - מארסיי 0:1

אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים ושעיטה בפסגה הצרפתית, הקבוצה הלוהטת של מרסלו ביילסה נעצרה מול ליון, שבעצמה הגיעה למשחק הזה בכושר נפלא. אחרי שלישיה ביתית מול ליל וחמישיה מול מונפלייה, ליון אירחה משחק ביתי שלישי רצוף והשיגה גם ניצחון שלישי מרשים מאוד. המשחק היה צמוד ועצבני אבל בדקה ה-65 הגיע הרגע של יוהאן גורקוף. הקשר הנפלא קיבל כדור מאלכסנדר לקאזט, עשה הטעיה ברחבה וברגל שמאל הפציץ מקרוב לרשת הגבוהה. ליון הלוהטת זינקה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה. מארסיי המוליכה אפשרה לפ.ס.ז' האלופה לצמק ממנה את הפער בפסגה לארבע נקודות.

גנגאן - ניס 7:2

את המשחק הזה צריך לסכם בשתי מילים: קרלוס אדוארדו. הקשר הברזילאי המושאל מפורטו הוליך את קבוצתו לניצחון חוץ מוחץ עם חמישייה בלתי נשכחת. סוגרת הטבלה עוד הוליכה 0:1 משער של קלודיו בובו (8), אבל אדוארדו הגיב עם שלושער עוד במחצית הראשונה (12, 26 ו-43) ובישל לאלאסן פלאה את הרביעי עוד לפני ההפסקה. אדוארדו המשיך את ההצגה עם צמד במחצית השנייה בדקות ה-50 וה-64 ואריק בוטיאק חתם את השביעייה בדקה ה-72. מדהים. מיותר לציין שזו פעם ראשונה העונה ששחקן כובש חמישייה בצרפת כאשר עד כה רק זלאטן איברהימוביץ' ואלכסנדר לקאזט כבשו שלישיות. אדוארדו הוא השחקן השישי מבין חמש הליגות הגדולות באירופה שכבש חמישייה והראשון שכובש חמישייה בליגה הצרפתית מאז ז'אן פרנסואה בלטראמיני שעשה זאת ב-1:7 של רואן על נאנסי ב-1983.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משחקים נוספים:

ראן - ליל 0:2
לראן: חביב חביבו (46), עבדולאי דוקורה (54)

סנט אטיין - מץ 0:1
לסנט אטיין: מקס גראדל (74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully