וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הצגה גדולה של מנואל נוייר ב-0:0 של באיירן מול מנשנגלדבאך

שוער האלופה, שספג שלושה שערים באירופה ובליגה העונה, רשם מספר הצלות גדולות וחילץ נקודה עבור הבווארים במשחק החוץ. פפ גווארדיולה התעמת עם השופטת הרביעית. 0:3 לוולפסבורג

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
הצגה גדולה של השוער הטוב בעולם. נוייר/GettyImages

המחזור התשיעי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם מפגש צמרת לוהט בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבאיירן מינכן. למרות משחק מהיר ומלא הזדמנויות, שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש וזה נגמר ב-0:0. עוד לפני כן, וולפסבורג הביסה 0:3 את מיינץ.

לואיז גוסטבו שחקן וולפסבורג (ימין) מול אלקין סוטו שחקן מיינץ. GettyImages
באנקר בוולפסבורג. לואיז גוסטבו/GettyImages

וולפסבורג - מיינץ 0:3

וולפסבורג לא עוצרת. הקבוצה של ויקטור הקינג סופרת כבר ניצחון ליגה רביעי רצוף וטיפסה זמנית עד למקום השני אחרי באיירן מינכן האלופה. כבר אחרי רבע שעה השיגו הזאבים את הראשון בזכות נגיחה של נאלדו לכדור קרן של שאפר. בדקה ה-59 נאלדו שוב הגיע ראשון לכדור קרן אותו הסיט איבן פרישיץ' לרשת. שלוש דקות לסיום קבע דניאל קאליג'ורי את תוצאת הסיום והעלה את קבוצתו למקום השני. עבור מיינץ, שגם היא פתחה מצוין את העונה, זה היה הפסד ליגה ראשון אחרי שלושה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
לא מצאו את השער, בזכות נוייר יש להם נקודה. מולר/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 0:0

כמעט הכל היה לנו במשחק הזה, כדורגל ברמה גבוהה ומהירות מסחררת, אינספור הזדמנויות בשני הצדדים, שתי קבוצות צמרת שחיפשו ניצחון והרבה עצבים של פפ גווארדיולה. אבל דבר אחד היה חסר: שער. מנשנגלדבאך ובאיירן מינכן נפרדו ב-0:0, שקבע את הפער של האלופה בצמרת לארבע נקודות, הסייחים עלו למקום השני עם 17 נקודות.

באופן מפתיע במיוחד מי שהיה המצטיין במגרש היה לא אחר מאשר מנואל נוייר. שוער נבחרת גרמניה הנהדר, שספג רק שני שערים בליגה ובליגת האלופות העונה, הציל את באיירן פעם אחר פעם עם הדיפות נהדרות, כשמקס קרוזה, פטריק הרמן, רפאל ואנדרה האן מתוסכלים פעם אחר פעם. לקראת סיום המשחק נרשמה תקרית חריגה, כשפפ גווארדיולה התעמת עם השופטת הרביעית, לחץ לה את היד באגרסיביות והניח עליה את היד, כשהיא מנסה להתחמק ונראית מבוהלת.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן מתווכח עם השופטת הרביעית. AP
עצבני על השופטת הרביעית. גווארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully