וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד ובישול לביברס נאתכו ב-3:3 הדרמטי של צסק"א

הישראלי רשם עוד משחק מצוין ודייק בשני פנדלים מול אופה, אבל קבוצתו איבדה את רצף חמשת הניצחונות שלה בליגה הרוסית. 90 דקות לדאבור בתיקו של גראסהופרס, בכורה בהרכב לגולסה בפאוק

צסק"א מוסקבה החמיצה היום (ראשון) הזדמנות לעלות זמנית למקום הראשון בטבלה על חשבון זניט סנט פטרסבורג, כשקטעה רצף של חמישה ניצחונות ליגה רצופים עם תיקו 3:3 מול אופה בחוץ. ביברס נאתכו, שעלה כמחליף במשחק הליגה הקודם אך כמובן פתח ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, חזר להרכב של ליאוניד סלוצקי, וחגג צמד ובישול. שני השערים העלו את מאזנו של נאתכו לשמונה שערי ליגה בשבעה משחקים והוא עלה זמנית לראש טבלת המבקיעים ברוסיה לצד חוסה רונדון מזניט.

המקומיים כבשו שער מוקדם מרגלי בראון פורבס בדקה ה-12, אותו איזן וסילי ברזוצקי בדקה ה-43 אחרי בישול של נאתכו שהרים בעיטה חופשית. אלא שאופה, שדורגה עשירית בטבלה ערב המחזור, שוב עלתה ליתרון בדקה ה-50 משער של מקסים סמאקין, אחריו הגיע כאמור השוויון של נאתכו, שכבש את שערו השישי העונה, לפני שהמקומיים חגגו את מה שהיה נראה כמו שער הניצחון של ניקולאי ספרונידי בדקה ה-87, ואז הגיע שוב תורו של נאתכו, שבעוד פנדל מוצלח בתוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
חזר להפגיז. ביברס נאתכו/GettyImages

בהמשך היום:

* אין הכרעה בדרבי הישראלי האחרון שנותר בבלגיה. קלאב ברוז' וגנט נפרדו ב-2:2 ופספסו שתיהן הזדמנות להידבק למוליכה אנדרלכט. טום דה סוטר (33, 44) הפך שער מוקדם של דניאל מיליצביץ' (13) והוריד את ברוז' להפסקה ביתרון 1:2, אך עם פתיחת המחצית השנייה הורחק אוסקר דוארטה וראפיניה איזן (64). ליאור רפאלוב ורמי גרשון שיחקו 90 דקות, קני סייף נכנס כמחליף לתשע הדקות האחרונות.

* סלטיק גברה במגרשה 0:2 על קילמרנוק ועלתה למקום הרביעי בטבלה עם 20 נקודות ומשחק חסר. ג'ון גווידטי (35) וסטפן שצ'פוביץ' (64). בירם כיאל לא שותף, ניר ביטון לא נכלל בסגל.

* גראסהופרס של מונס דאבור סיימה ב-1:1 בחוץ מול ואדוז ומחברת כבר משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון. החלוץ הישראלי פתח כרגיל בהרכב ושיחק 90 דקות. באותה שעה מוליכת הטבלה פ.צ. ציריך של אבי ריקן הפצוע סיימה ב-1:1 ביתי מול סנט גאלן של ניסו קפילוטו. שני הישראלים הפצועים לא נכללו בסגל.

* קרקירה עם עשהאל בן שבת הפסידה 2:1 בביתה מול פלטניאס במחזור השביעי בליגה היוונית. המגן הישראלי שיחק 90 דקות. אייל גולסה פתח בהרכב ושיחק 90 דקות ב-1:4 של פאוק סלוניקי מול ורייה במפגש בין שתי מוליכות הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully