וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה חגגה: "הנקודות מול הגדולות הן בונוס אדיר"

26.10.2014 / 9:19

רעננה מתקשה לרדת לקרקע אחרי ה-0:2 על מכבי חיפה: "כולם כאן מאמינים בסגל הזה, בינתיים הוא מניב פירות". יקיר שינה: "למדנו אותם לפרטי פרטים, טקטית שיחקנו מעולה"

one

הפועל רעננה רשמה אמש (שבת) את הפתעת המחזור, לאחר שניצחה 0:2 את מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. השחקנים של המאמן חיים סילבס הגיעו לחיפה ללא רגשי נחיתות. סילבס שגדל כידוע במכבי חיפה, לא עשה חשבון למועדון נעוריו. קאנגווה כבש מקרוב את הראשון (13), נווקאמה הכפיל בנגיחה אחרי כדור קרן (52), ועד הסיום רעננה הצליחה לשמור על רשת נקייה.

בסיום נרשמו כצפוי מראות רבים של שמחה, על כר הדשא וכמובן בחדר ההלבשה. רעננה כבר פגשה את מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה וחילצה ארבע נקודות יקרות מאוד משלושת המשחקים מול הגדולות. "לצבור נקודות מול הגדולות זה בונוס אדיר. כולם כאן מאמינים בסגל השחקנים ובינתיים זה בהחלט מניב פירות", אמר גורם במועדון. יחד עם זאת, לרעננה אין הרבה זמן לחגיגות, שכן כבר ביום רביעי היא תארח במחזור ההשלמה של אמצע השבוע את הפועל עכו שתשחק הערב נגד האלופה מכבי תל אביב.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
חגיגות גדולות. סילבס בסיום/אדריאן הרבשטיין

"למרות הניצחון והתוצאה הטובה אנחנו יודעים מה המטרות שלנו ונשארים עם הרגליים על הקרקע", אמר הבלם יקיר שינה בסיום המשחק. "דברים כאלה יכולים להשתנות בן רגע ואנחנו נישאר צנועים ונמשיך לעבוד קשה גם בהמשך", אמר הבלם.

שינה פירגן למאמנו ושם את האצבע על מה שהביא לקבוצתו את הנצחון היוקרתי: "שיחקנו מעולה מבחינה טקטית. חיים (סילבס, ר"ב) העמיד אותנו בצורה הכי טובה שיכולה להיות. ההכנות לקראת המשחק היו כמו לכל קבוצה, למדנו כל פרט שיש במכבי חיפה. ידענו שהתפאורה תשחק תפקיד, ידענו שהמגרש הזה הוא לא קל. הייתה התרגשות אבל רק עד שריקת הפתיחה. בהמשך, ככל שהמשחק התקדם שינינו פאזה, לא התרגשנו מכל מה שמסביב והתמקדנו בתוצאה. אמנם הגעתי לקבוצה רק בקיץ האחרון, אבל אני יודע שגם בעונה שעברה הייתה לרעננה פתיחה טובה. גם אם יהיו עכשיו ציפיות מאיתנו, אנחנו צריכים לזכור שזה רק שלוש נקודות וכבר ביום רביעי יש משחק מאוד חשוב נגד הפועל עכו. אלה המשחקים שבהם ניבחן באמת. מילת המפתח היא המשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully