וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי משחזר: "זו היתה שמחה מטורפת, אלוהים בירך אותנו"

26.10.2014 / 8:15

הגיבור של מכבי נתניה, שכבש שער ניצחון דרמטי ב-1:2 על בני סכנין, הוציא אוויר בסיום: "זה משהו שלא חווינו הרבה זמן". מזרחי יאמץ את מערך שלושת הבלמים, רביד גזל מועמד לחזור לקבוצה

one

עד הרגע בו יוסי מזרחי נכנס לאצטדיון בנתניה, כשעתיים לפני המשחק, הוא עוד התלבט באיזה הרכב לעלות מול בני סכנין, במשחק אמש (1:2). הכל רץ בראש ושום דבר לא היה החלטי. בפעם הראשונה הוא גם הזמין 20 שחקנים לסגל והחליט רק בסמוך למשחק שאת רן רול ועמרי קנדה הוא מעלה בסוף ליציע. גם עידן שריקי התנדנד בראש של המאמן שלו, בין ההרכב לספסל.

באימונים של השבוע שעבר שריקי היה טוב, אבל בסופו של דבר הוא פתח שוב מחוץ להרכב. בדקה ה-70 קרא לו מזרחי להיכנס כמחליף במקום עמית בן שושן. ספק אם שריקי חלם לסיים את הערב עם שער ניצחון כל כך דרמטי עמוק בתוספת הזמן. אור ברוך שנכנס כמחליף אפילו אחריו החל במהלך, לארי קאיודה סחט כדור עונשין אחרי נגיעת יד של בלם סכנין ועל הכדור שהונח 17 מטר מהשער של מחמוד קנדיל, הסתערו כמעט כל השחקנים כדי לבעוט כי הבועט הקבוע ערן לוי כבר ישב על הספסל.

"אמרתי להם שאני לוקח את הבעיטה הזו", סיפר שריקי בסיום המשחק. "כל מה שרציתי זה לעבור את החומה וברוך השם, אלוהים בירך אותנו היום ויצאנו עם שלוש נקודות, כי היה כבר קשה מאוד". חגיגה גדולה היתה סביב שריקי עם כיבוש השער. לירן וקסברגר שרק לסיום והחלוץ הצנום מצא עצמו מתקשה לנשום. "אריאל הרוש רץ איזה מאה מטר מהשער שלו לכיוון שלי ביחד עם כל השחקנים. זו היתה שמחה מטורפת. משהו שהרבה זמן לא חווינו".

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
יצא מגדרו. שריקי/קובי אליהו

שריקי ניסה להסביר אמש למה היה כל כך הרבה לחץ סביב המועדון כבר אחרי ארבעה מחזורים: "מכבי נתניה זה לא עוד מועדון. מכבי נתניה זה המועדון החמישי בגודלו בארץ אחרי מכבי והפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. יש עשרות אלפי אנשים שאוהדים את המועדון הזה. בערב הזה לא היה אכפת לנו מהיכולת. גם יוסי אמר לנו לפני המשחק: 'תנו לי 0:1 קטן ולא משנה לי איך תיראו היום'. עשינו את זה יותר קשה אפילו מאיך שהוא תיאר שיהיה המשחק".

שריקי וערן לוי חברים טובים. לוי היה זה שהחליט בקיץ על דעת עצמו להפוך את שריקי לקפטן השני של הקבוצה לצידו. שריקי תיאר אמש מה התרחש לפני המשחק גם מההיבט של לוי שהיה כמעט מחוץ להרכב: "כולנו היינו בטוחים שערן לא יפתח, כי פשוט קראנו מה שנכתב בכל אתרי האינטרנט. אבל ליוסי היו את המחשבות שלו והוא זה שמחליט בסופו של דבר. ערן שחקן מצוין וצריך שיידעו שהוא גם קפטן שמאחד את כל חדר ההלבשה".

מי שפספס את הניצחון הדרמטי והכל כך מתוק הוא הבעלים אלי שגב, ששהה באותה שעה בלונדון. מיד בסיום המשחק שוחח שגב מספר פעמים עם מזרחי ושמח איתו יחד על שלוש הנקודות, שיקנו קצת שקט למועדון אחרי ימים מאוד סוערים שעברו על כל המערכת. במהלך המשחק עבר מזרחי לשחק עם שלושה בלמים כאשר ירין חסן הצטרף אל כריסטיאן סרגי ועידו לוי. קרוב לוודאי שהמאמן ימשיך במערך הזה גם נגד בית"ר ירושלים במחזור אמצע השבוע.

עודד גביש שהצטרף בשבוע שעבר ינסה להגביר השבוע קצב באימונים כדי לקבל דקות ראשונות. הזר הברזילאי רומאריו פירס היה מאוכזב שלא שותף, אבל נאמר לו כי הוא עדיין לא בכושר משחק וכי יקבל את ההזדמנויות במשחקים הקרובים. בקבוצה חושבים על צירופו של רביד גזל, שנמצא בשלב הזה של העונה עדיין בלי קבוצה.

מי שקיבל הרבה מחמאות הוא הצעיר ראול גרשומוב שערך הופעת בכורה ויקבל הרבה יותר קרדיט בהמשך. מזרחי גם היה מרוצה מהכניסה של אנס דאבור כמחליף.

עוד באותו נושא

בדקה ה-96: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
יאמץ את המערך שהצליח לו. יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully