וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "רק התחלנו את העונה, יש עוד 87 נקודות בקופה"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי אופטימי למרות ההפסד 2:1 לווסטהאם: "נמשיך להילחם". רוג'רס על באלוטלי: "הוא עבד קשה מאוד". ונגר מבסוט מהחזרה של וולקוט לסגל ארסנל

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא מרימים ידיים. פלגריני/GettyImages

מנצ'סטר סיטי המשיכה היום (שבת) בשבוע הלא מוצלח שלה. אחרי ששמטה יתרון 0:2 מול צסק"א מוסקבה וסיימה איתה ב-2:2 בליגת האלופות, הפסידה אלופת אנגליה 2:1 לווסטהאם במשחק בו סרחיו אגוארו ויאיא טורה בעטו למשקוף ממצבים קורצים במיוחד. בעקבות ההפסד, סיטי ירדה אל המקום השלישי עם 17 נקודות, חמש פחות מצ'לסי המוליכה ומחר היא תחזיק אצבעות ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד שתשחק מול צ'לסי.

"רק התחלנו את העונה ויש עוד 87 נקודות בקופה והרבה על מה לשחק, עדיין מוקדם מאוד", ניסה מנואל פלגריני להרגיע אחרי ההפסד, "נמשיך להילחם כאילו התואר לא מוענק עכשיו". פלגריני הזכיר לכולם שאחרי תשעה מחזורים בעונה שעברה הקבוצה שלו הייתה במרחק של שש נקודות מארסנל המוליכה. הצ'יליאני הוסיף: "ווסטהאם שיחקה מצוין ועם אינטנסיביות גבוהה מאוד. היו לנו הזדמנויות רבות לכבוש, אבל קשה לנצח כשאתה לא כובש. היינו חסרי מזל במחצית השנייה, נעצרנו בקורה ובמשקוף.

"במחצית הראשונה לא שיחקנו באינטנסיביות גבוהה מספיק", המשיך פלגריני, "חשבתי שווסטהאם תהיה עייפה יותר במחצית השנייה ואז נוכל להניע את הכדור בצורה נינוחה יותר. גם עשינו את זה, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו".

ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. GettyImages
מחמיא לבאלוטלי. רוג'רס/GettyImages

עוד קבוצה שעברה שבוע מורכב מאוד היא ליברפול. המייטי רדס הובסו 3:0 על ידי ריאל מדריד בליגת האלופות ולאחר מכן סיימו ב-0:0 ביתי ומאכזב מול האל סיטי. מי ששוב רשם משחק חלש הוא מריו באלוטלי, שהחמיץ בדקה ה-94 הזדמנות לשער בטוח. למרות זאת ברנדן רוג'רס העניק לחלוץ האיטלקי גיבוי כשאמר: "אני חושב שהוא עבד היטב, קשה מאוד. אולי באלוטלי חשב שהוא לא הולך לשחק, אבל הוא עובד קשה מאוד ועושה את המיטב שלו".

באלוטלי כבש עד כה שער אחד בלבד ב-11 הופעות במדי ליברפול - מול לודוגורץ בליגת האלופות. "לפעמים כשלשחקנים לא הולך, הם לא מתאמנים או לא עובדים קשה, אבל הוא ממשיך לעבוד קשה כל יום. הוא רוצה להשתפר, ממשיך לעבוד קשה והיה באזורים המסוכנים כל הזמן. חלוצים יאמרו לכם שהם שואבים את האנרגיה שלהם מזה שהכדור פוגש את הרשת וזה לא קורה לו כרגע, אבל אני רק מבקש שיעשה את המיטב שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
"שלטנו במשחק". ונגר/GettyImages

ארסנל, שהייתה רחוקה מלהרשים בליגת האלופות מול אנדרלכט אבל הצליחה להשיג ניצחון דרמטי בזכות שערים מאוחרים של קיירן גיבס ולוקאס פודולסקי, עשתה את שלה עם 0:2 באצטדיון האור על סנדרלנד. אלכסיס סאנצ'ס כבש צמד אחרי שתי טעויות קשות בהגנת המארחת.

"שלטנו במשחק וסנדרלנד התרכזה בלהתגונן", אמר ארסן ונגר בסיום, "סנדרלנד הגיעה למחצית השנייה התקפית יותר, אבל לנו היו יותר מצבים. תמיד אפשר להשתפר, אבל הדבר החשוב ביותר בשבילנו היום היה להוציא את שלוש הנקודות ולשמור על רשת נקייה".

עוד בשורות משמחות לתותחנים היא חזרתו של תיאו וולקוט לסגל אחרי תשעה חודשים. חלוץ נבחרת אנגליה ישב על הספסל במשחק ו-ונגר אמר עליו: "הוא כשיר, חסר לו כושר משחק. מבחינה פיזית הוא חסר שני דברים: יכולת להתמודד עם המגע בפרמיירליג ותחרות. אבל מבחינה פיזית, אין לו בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully