וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' מודה: "אנחנו בהחלט במשבר. יש לנו בעיות"

מכבי חיפה עם שש נקודות בלבד אחרי הפסד להפועל רעננה. המאמן הוסיף: "אולי לשחקנים קשה להתמודד עם הלחץ. לא היה לנו מנהיג על המגרש". דקל קינן: "אנחנו מקבלים יותר מדי גולים. המשחק בבאר שבע יהיה מבחן". סילבס: "אני מאוד גאה"

one

מי חשב שאחרי חמישה מחזורים בעונת 2014-15 מכבי חיפה תעמוד על מאזן של שש נקודות מ-15 אפשריות, תספור שלושה הפסדים? הירוקים נכנעו הערב (שבת) 2:0 להפועל רעננה באצטדיון סמי עופר והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אף הודה בסיום ש"אנחנו נמצאים במשבר".

סטנוייביץ' לא הסתיר את האכזבה שלו בסיום וסיכם: "היינו רעים מאוד היום. התחלנו טוב, אבל ספגנו שני שערים קלים ואז איבדנו את הביטחון ונראינו מאוד לא טוב. אני לא יודע למה השחקנים פחדו, אולי קשה להם לשחק תחת לחץ. שום דבר לא עבד, בהתקפה, בהגנה. אין קשר להפסד למכבי תל אביב".

המאמן הסרבי הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים מפתיחת העונה שלנו. יש לנו בעיות עם פציעות והרחקות, ואנחנו חייבים להיות ביחד ולצאת מזה. זה בהחלט משבר. יש לנו בעיה ואנחנו צריכים לפתור אותה, אבל אני יודע מה צריך לעשות. באר שבע? זה משחק קשה מאוד. יש לנו כמה ימים להתכונן אליו ואני מקווה שנראה טוב יותר".

סטנוייביץ' המשיך: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא שיחקו היום, אבל זה היה מאוד ברור. לא היה לנו מנהיג על המגרש, אבל מה נעשה עכשיו? נבכה על זה? פשוט שיחקנו רע היום, לא מסודר. לא עשינו שום דבר. לא היה לנו היום מישהו שיכול לקחת את המשחק על עצמו ולשנות אותו וזו הבעיה הגדולה שלנו".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
:היינו רעים מאוד היום". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

סטנוייביץ' עצמו לא שוחח עם השחקנים בסיום, אבל אלה דיווחו על אווירה לא טובה בחדר ההלבשה. "אנחנו עדיין לא מעכלים, פשוט בהלם. באנו לכאן היום עם הרבה תקווה לצאת לדרך חדשה אבל אכזבנו את האוהדים. עכשיו צריך לנצח בווסרמיל ביום שלישי, אחרת המצב ידרדר". חלק מהאוהדים הגיבו בסיום בשריקות בוז. שחקני הקבוצה עשו את דרכם ליציע הצפוני כדי להודות להם.

דקל קינן אמר: "זה מאכזב מאוד. אנחנו שווים הרבה יותר מלהפסיד פה 2:0. ביום שלישי יש לנו מבחן בבאר שבע. מבחנים הם בזמנים לא טובים, כשלא הולך. במבחן היום לא עשינו מספיק טוב ואכזבנו. יש לנו הרבה מה להוכיח. אנחנו מקבלים יותר מדי גולים. אני לא חושב שזה באשמת הרביעייה האחורית או שחקן כלשהו. אנחנו עושים הגנה והתקפה כקבוצה, נשב בימים הקרובים עם הצוות המקצועי ונתקן את הטעויות. עברו רק חמישה מחזורים, יש עוד המון משחקים".

המאמן המנצח, חיים סילבס, סיכם באושר: "בניגוד למשחקים קודמים, יצרנו פחות מצבים, אבל דווקא מהם עשינו שערים. צריך לשמור על צניעות. מה, אנחנו רצים לאליפות עכשיו? הפועל רעננה מונעת מצניעות. אני מאוד גאה. עלינו באותו מערך שאנחנו עובדים עליו הרבה זמן. התקשנו לצאת קדימה בניגוד למשחקים קודמים והיה לנו גם מזל, שהתקזז עם המשחקים הקודמים".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הפסידה להפועל רעננה 2:0

לכתבה המלאה
מעטים אך מרוצים. אוהדי רעננה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully