וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "פלשנו לטריטוריה של ברצלונה, יום מושלם"

בלם ריאל מדריד חגג את הניצחון בקלאסיקו ואת השליטה בהחזקת הכדור: "היינו מדהימים". אנצ'לוטי: "גאה בשחקנים". לואיס אנריקה: "למדנו שיש קבוצות טובות יותר". ב'אל מונדו' קטלו: "בארסה שיחקה חצי שעה ונעלמה". וגם: כל המספרים

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (ימין) מחבק את מאמנו קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
יש מה לחגוג. רונאלדו ואנצ'לוטי/רויטרס

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו כבש משחק 11 ברציפות. זה הרצף הכי ארוך של הפורטוגלי במדי ריאל מדריד.

* ניימאר כבש הערב את שער הליגה התשיעי שלו בשמונה משחקי ליגה. בשנה שעברה הוא כבש תשעה שערי ליגה ב-26 משחקים.

* השער של ניימאר - כאמור התשיעי שלו בליגה - נכבש בבעיטה ה-10 שלו העונה למסגרת. אחוזי דיוק מדהימים.

* טוני קרוס מוליך את טבלת המבשלים של הליגה הספרדית עם חמישה (כולל זה לפפה הערב). שלושה מהם היו בבעיטות חופשיות או קרנות.

* ברצלונה עלתה הערב עם ההרכב הכי מבוגר שלה בקלאסיקו מאז 1988. ממוצע גילאים של 29 שנים ו-79 ימים.

* לואיס סוארס הוא שחקן ברצלונה הראשון שעורך בכורה בקלאסיקו, מאז אלברט סלאדס בספטמבר 1995. הוא האורוגוואי הראשון הראשון שמשחק בקלאסיקו מאז פאבלו גרסיה (ריאל מדריד) ב-2006.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד כובש מול ברצלונה. רויטרס
עוד קלאסיקו בבית שהוא כובש. בנזמה/רויטרס

* ברצלונה לא הפסידה במשחק ליגה בו היא הוליכה נגד ריאל מדריד מאז ה-22 באוקטובר, 1988. אז חוסה מארי באקרו הוליך את הלבואגרנה ל-0:1, אבל המשחק הסתיים ב-2:3 לבלאנקוס.

* הפנדל המוצלח של כריסטיאנו רונאלדו עצר את רצף הדקות ללא ספיגה של קלאודיו בראבו על 776 דקות. הצ'יליאני של ברצלונה יסתפק במקום הרביעי בכל הזמנים ברצף של דקות ללא ספיגה.

* שלושה שחקנים שערכו הערב בכורה ב"אל קלאסיקו", סיימו עם בישול; לואיס סוארס, טוני קרוס וחאמס רודריגס. בפעם האחרונה שזה קרה, השנה הייתה 1953.

* לראשונה מאז 1977/8 ריאל כבשה שלושה שערים בשני משחקי קלאסיקו רצופים.

* קארים בנזמה הוא השחקן השלישי בתולדות ריאל שכובש בארבעה משחקי קלאסיקו ביתיים ברציפות.

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ברצלונה בקלאסיקו

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד (מימין) עם פפה, חאמס רודריגס. AP
מדהימים בכל חלק במגרש. סרחיו ראמוס עם פפה וחאמס רודריגס/AP

התגובות

הכותרת ב"מארקה" המדרידאי הודיעה: "בלתי עצירים". בעיתון הוסיפו: "ריאל ניצחה את הקלאסיקו הזה בבירור והתקרבה מרחק נקודה מבארסה". ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני קטלו: "בארסה שיחקה חצי שעה ונעלמה". ב"ספורט", שמתפרסם אף הוא בברצלונה, הוסיפו: "בארסה נטולת הגנה 'מצילה' את מדריד".

קרלו אנצ'לוטי התמוגג: "הדבר הכי טוב אצלנו היה המאמץ. לא איבדנו את הראש אחרי שספגנו, המשכנו בסגנון שלנו והכול יצא לנו טוב. אהבתי הרבה דברים בקבוצה, הקצב היה גבוה. התאוששנו טוב מהמאמץ שהשקענו ביום רביעי. תמיד האמנתי שהבעיות שלנו בהגנה הן לא בגלל יכולת, אלא כי צריך להקריב ולרוץ יותר. יש לי קבוצה רצינית ומקצוענית, שמבינה מה זה לשחק בריאל מדריד".

המאמן הוסיף: "רצינו לתקוף, רצינו לשלוט בכדור, לנצל את האגפים. במחצית השנייה ניצחנו כי רצינו לנצח. העבודה של איסקו הייתה פנטסטית, אבל כדי לנצח את בארסה צריך עבודה מכולם. כולם שיחקו ברמה גבוהה. אפשר לדבר על בנזמה, איסקו, כריסטיאנו, פפה שכבש את השני. זה ניצחון חשוב כי היריבה הייתה מאוד חזקה והצלחנו לצמק את הפער. הקבוצה שלנו התרגלה לשחק בפילוסופיה מסוימת ואנחנו רוצים להשתפר מהעונה שעברה, אבל זה בהחלט היה הכיוון הנכון. אני גאה בשחקנים שלי".

סרחיו ראמוס חגג בסיום: "אני מאוד מרוצה, היינו מדהימים בכל חלק במגרש. למרות שספגנו שער מוקדם, הייתה לנו תכנית משחק ברורה, היינו נחושים ולא רק החזקנו בכדור אלא שיחקנו מצוין במתפרצות. ממש משחק מושלם. פלשנו לטריטוריה שלהם - החזקנו יותר בכדור וגם כשהיה בשליטתם לא נתנו לזה להזיק לנו".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
שיעור חשוב. לואיס אנריקה/AP

המאמן המפסיד לואיס אנריקה סיכם: "לא היה הבדל גדול בין הקבוצות, אבל למדנו שיש קבוצות ברמתנו או טובות יותר. הייתה לנו הזדמנות לעשות 0:2, אבל לא עשינו את זה ומדריד זכתה בניצחון מוצדק. אני לא מתחרט שפתחתי עם לואיס סוארס, הוא עשה יותר מכפי שציפיתי. הוא קיווה להופעת בכורה אחרת".

על הכישלון במשחקים הגדולים אמר: "את זה נדע בסוף העונה. נגד פריס סן ז'רמן הגיע לנו יותר, הפעם הגיע לריאל יותר. המקרים שונים. זה חלק מתהליך הלמידה שלנו. אני מקווה שנלמד מהטעויות. נדבר עם השחקנים ואני מאמין שבסוף נדע להפיק מזה רווחים".

ג'רארד פיקה התייחס לפנדל לו גרם והודה: "הייתה בעיטה ולא יכולתי להתחמק. הכדור פגע ביד ואפשר לשרוק על זה. אחר כך הגיע השער השני והשלישי, אחרי קרן לזכותנו. היינו טובים במחצית הראשונה, אבל אז נענשנו. ככה זה בברנבאו, למרות שלא היינו רעים היום".

הפנים אומרות הכול. ליאונל מסי לצד כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully