וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 1:3 את אלצ'ה, הפסד לאלמריה וחמד

העטלפים חזרו למסלול הניצחונות ועלו למקום השלישי. צ'אבי אצ'ייטה (56) סידר לבילבאו 0:1 באלמריה, 90 דקות לחמד

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
הפסד שני רצוף. תומר חמד/GettyImages

עיני ספרד כולה היו נשואות הערב לקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה, אך מלבד המפגש הלוהט בברנבאו נערכים עוד ארבעה משחקים במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. במשחק הראשון שנערך היום הפסידה אלמריה של תומר חמד 1:0 בביתה לאתלטיק בילבאו. ולנסיה התאוששה מהתבוסה במחזור הקודם וניצחה 1:3 את אלצ'ה. יום המשחקים ננעל עם תוצאות 1:1 בין קורדובה לריאל סוסיאדד ובין אייבר לגרנאדה.

אריץ אדוריץ, אתלטיק בילבאו. GettyImages
בישל את שער הניצחון. אדוריץ/GettyImages

אלמריה - אתלטיק בילבאו 1:0

בסוף אוגוסט, אי שם בפתיחת העונה השיגה בילבאו את הניצחון האחרון והיחיד שלה בליגה הספרדית. מאז, הקבוצה של ואלוורדה נחלה בעיקר מפלות בליגה ובליגת האלופות, אך הערב חזרה לנצח דווקא על חשבון הקבוצה של תומר חמד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב המארחים אבל ראה את צ'אבי אצ'ייטה כובש לבאסקים אחרי 56 דקות חלשות. אריץ אדוריץ ניסה לבעוט לשער, ההגנה לא הצליחה להרחיק ואצ'ייטה דחק מקרוב כדי לכבוש את שערו הראשון בליגה הבכירה מאז 2009. חמד שיחק 90 דקות אבל קבוצתו נחלה הפסד רביעי העונה והיא קרובה מאוד לקו האדום. בילבאו עלתה למקום ה-14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ולנסיה חוגגים שער. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני ולנסיה חוגגים/רויטרס

ולנסיה - אלצ'ה 1:3

אחרי התבוסה הלא צפויה מול דפורטיבו לה קורוניה במחזור החולף, העטלפים חזרו לנצח לעיני הקהל הביתי שלהם ועלו למקום השלישי. שקודראן מוסטפי בלם נבחרת גרמניה כבש את הראשון בנגיחה אחרי קרן של פיאטי בדקה ה-13. חמש דקות חלפו עד שדני פארחו שחזר את המהלך הקודם עם עוד נגיחה מקרן של פיאטי. עצמי של דויד רודריגס קבע 0:3 לפני שג'ונאטאס הברזילאי רק צימק עמוק בתוספת הזמן. אלצ'ה נותרה מתחת לקו האדום עם 5 נקודות בלבד אחרי תשעה מחזורים, ולנסיה רחוקה כעת רק 2 נקודות מברצלונה המוליכה.

משחקים נוספים:

קורדובה - ריאל סוסיאדד 1:1
לקורדובה: סיסקו (87). לריאל סוסיאדד: איניגו מרטינס (22)

אייבר - גרנאדה 1:1
לאייבר: אנקו בובדה (37). לגרנאדה: אלן ניום (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully