וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: רוג'ר פדרר גבר על קרלוביץ' ועלה לגמר, דויד גופן מחכה

המדורג מספר שתיים בעולם, שזכה בעבר חמש פעמים בטורניר הבית שלו, נזקק לשעה ו-40 דקות על מנת לנצח את הנפיל הקרואטי (33 אייסים). ולנסיה: מארי עלה לגמר, יפגוש את רוברדו

אנדי מארי טניסאי בריטי. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
בדרך הבטוחה לטורניר גמר הסבב בלונדון. מארי/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

רוג'ר פדרר עלה הערב (שבת) לגמר טורניר באזל הביתי מסבב ה-500, בו זכה בעבר חמש פעמים. המדורג שני בעולם, בטורניר הבית שלו, נזקק לשלוש מערכות מול איבו קרלוביץ' (31 בעולם) כדי לנצח 6:7 (8), 6:3, 3:6. גם 33 אייסים של הנפיל הקרואטי לא עזרו לו לנצח את הפנומן משוויץ, שיפגוש בגמר את דויד גופן הבלגי (28). זאת לאחר שהבלגי ניצח בקושי רב 4:6, 6:3, 3:6 את בורנה צ'וריץ' הקרואטי בן ה-17 (124), שניצח אתמול את רפאל נדאל בשתי מערכות.

אנדי מארי נמצא לאחרונה בתקופה מצוינת וזכה ביום ראשון האחרון בטורניר וינה. הערב עלה הבריטי גם לגמר טורניר ולנסיה מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר שניצח 4:6, 5:7 את דויד פרר (5) בפעם השנייה בתוך שבוע שהוא מנצח אותו בחצי גמר. בגמר, בו ינסה הבריטי לזכות בתואר ה-31 בקריירה שלו, הוא ישחק נגד טומי רוברדו (21), שניצח 6:7 (7), 6:7 (2) את ז'רמי שארדי (34). אגב, הניצחון והעלייה לגמר ולנסיה קירבו את מארי מאוד לטורניר גמר הסבב בלונדון שנה שביעית ברציפות. מארי ככל הנראה ישחק בטורניר גמר הסבב גם כך בשל פציעתו של רפא נדאל, שייעדר מהטורניר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
מחפש תואר שישי בבאזל. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully