וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אלן, הבעלים של פורטלנד, תורם 100 מיליון דולר למאבק באבולה

שותפו של ביל גייטס לייסוד מיקרוסופט ואחד האנשים העשירים בעולם, שמחזיק גם באלופת ה-NFL סיאטל, החליט להיאבק בכל כוחו בווירוס ולאחר שקרן הצדקה שלו כבר תרמה 26.5 מיליון דולר, הוא יוסיף סכום ענק מהונו האישי

פול אלן בעלים פורטלנד טריילבלייזרס. AP
נאבק באבולה בכל הכוח. פול אלן/AP

מגפת האבולה מפחידה מאוד בימים אלה את האמריקאים, שמנסים בכל כוחם למנוע ממנה להתפשט ברחבי ארצות הברית בדומה לדרך בה היא התפשטה בחלקים מסוימים באפריקה. אחד מאלה שנרתמו יותר מכל למאבק באבולה הוא הבעלים של פורטלנד טריילבלייזרס מה-NBA ושל אלופת ה-NFL, סיאטל סיהוקס, פול אלן.

אלן הוא האיש שיחד עם ביל גייטס ייסד את מיקרוסופט לפני שנים רבות והוא נחשב לאחד האנשים העשירים בעולם. ברשימה האחרונה של המגזין "פורבס" פורסם כי הונו נאמד כיום בכ-16.4 מיליארד דולר. כעת, הוא החליט להעביר סכום כסף שנראה דמיוני למאבק באבולה.

לאחר שכבר פתח אתר אינטרנט בשם "TackleEbola" ולאחר שקרן הצדקה שבראשותו כבר תרמה סכום של 26.5 מיליון דולר, אלן יעביר כעת מהונו האישי עוד 100 מיליון דולר למאבק במגפה. רוב הכסף אמור ללכת ליוזמה אותה הוא מפתח, שתכלול שני אזורים מבודדים ניידים בהם יוכלו הכוחות האמריקאים שנשלחים לטפל במחלה ברחבי העולם או בארצות הברית לבודד אנשים שנדבקו, על מנת שלא ידביקו את סביבתם.

"העובדה שהקונגרס אישר במהרה תקציב של 750 מיליון דולר למאבק באבולה מוכיחה את הצורך של כולנו לחבור יחד במאק נגד הווירוס במערב אפריקה", צייץ אלן בחשבון הטוויטר שלו. לאתר הרשמי של פורטלנד הוא הוסיף: "הווירוס הזה שונה מכל מה שנתקלנו בו בעבר. כדי למנוע את ההתפשטות העולמית שלו, אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו ולתאם בין כל הפעילויות במטרה לפתח את הפתרונות הנכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully