וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "אמרתי לסוארס באימונים: 'היי, אל תנשך אותי'"

בלם ברצלונה התייחס לבדיחות מאז הגעתו של האורוגוואי, אבל מתעכב על האיכויות שלו: "הוא תמיד מנסה להבקיע גם אם תבעט בו או תתפוס בחולצה שלו. יש לו סגנון שונה מאינייסטה וצ'אבי". בריאל מדריד מעוניינים לרכוש את כרטיסו של צ'יצ'אריטו. וגם: הנעליים החדשות של רונאלדו

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
מתרשם. פיקה/AP

הרבה מאוד התרגשות מצטברת בקרב חובבי הכדורגל לקראת הקלאסיקו בין ריאלמדריד לברצלונה הערב (שבת, 19:00, ערוץ 5), כשמי שיעמוד במרכז ההתעניינות הוא לואיס סוארס שהרחקתו הסתיימה. האורוגוואי שהגיע לקאמפ נואו תמורת 95 מיליון יורו וריצה עונש הרחקה מארבעה חודשים בעקבות הנשיכה של גיורגיו קייליני במונדיאל האחרון מספק התרגשות גם בקרב שחקני ברצלונה שמתחילים ללמוד להכיר אותו, כפי שעולה מראיון שנערך עם ג'רארד פיקה, שמספר על הבדיחות שרצות באימונים.

"כשאנחנו רבים על הכדור, למשל או כפי שהיה היום באימונים כשאני הייתי צריך לשמור והוא היה צריך להתקיף, אמרתי לו: 'היי, אל תנשך אותי'", סיפר פיקה. "הוא רק חייך. לואיס יודע שזה לא נכון לנשוך במשחק כדורגל. זה קרה, הוא התנצל, הוא צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה. באימונים הוא מאוד תחרותי. הוא מקבל בעיטה והוא לא נופל. אף פעם. הוא ממשיך לנסות להבקיע אפילו אם תבעט בו או תתפוס בחולצה שלו".

פיקה הדגיש כי השחקנים לא חששו מעצם הגעתו של סוארס, שנחשב עדיין בעיני רבים לדמות בעייתית בכדורגל על אף הכישרון הרב שלו: "כשהוא הגיע, הוא לא התאמן ולא שיחק. הוא היה גמור אחרי עשר דקות של אימונים. שאלתי אותו: 'מה קרה, חבר?', אבל אחרי שבועיים או שלושה הוא היה כשיר וכרגע הוא בכושר מלא. הוא הראה את זה בשערים בעומאן. באימונים הוא בלתי ייאמן. הוא מייצר שערים מכלום. זה שחקן עם סגנון אחר ממה שיש לנו כאן. בחורים כמו אינייסטה וצ'אבי נעימים עם הכדור ואתה נהנה לראות אותם. עם לואיס זה סגנון שונה - הוא נלחם. הוא עובד, אבל בסופו של דבר הוא מבקיע את השער. תמיד".

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
ייחודי. סוארס/GettyImages

ומה קורה בריאל מדריד ביום של הקלאסיקו? ב"אקספרס" האנגלי מפרסמים שלצד ההכנות למשחק הגדול, בבלאנקוס מביעים שביעות רצון רבה מאוד מההשתלבות של חאבייר הרננדס ומעוניינים לרכוש אותו שכן השחקן משחק כמושאל העונה. צ'יצ'אריטו הספיק להבקיע שלושה שערים בארבעה משחקי ליגה עד כה ובריאל מדריד ינסו לסגור עם מנצ'סטר יונייטד על רכישתו. על פי ההערכות יונייטד תבקש 17 מיליון ליש"ט תמורתו, בעוד ריאל תהיה מוכנה לשלם 12 מיליון, אך בכל מקרה הנושא הזה מן הסתם יגיע למשא ומתן.

ומי שממשיך למשוך הרבה מאוד התעניינות הוא כריסטיאנו רונאלדו שינעל נעלי נייקי חדשות במהלך הקלאסיקו. החברה פרסמה סרטון מיוחד לקראת הקלאסיקו שבו נראה CR7 עם הנעליים החדשות.

עוד באותו נושא

לואיס אנריקה: ”לואיס סוארס ישחק בשבת, לא יודע כמה”

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully