וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אשקלון במקום הראשון בדרום

שי רביבו ואוהד אדלשטיין סידרו לאשקלון 0:2 בכפר קאסם והעלו את יובל נעים לפסגה. בצפון: 1:2 לנשר על הפועל הרצליה

אוהדי מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
פספסו צ'אנס לעלות לפסגה. אוהדי קביליו יפו/מגד גוזני

המחזור השישי בליגה א' יצא אתמול (שישי) לדרך עם שישה משחקים ונמשך במוצאי שבת עם ניצחון החוץ של הפועל אשקלון 0:2 על מ.ס. כפר קאסם ועלייתה לפסגת המחוז הדרומי. שי רביבו (22) ואוהד אדלשטיין (55), שני שחקני הרכש מהפועל פתח תקוה, כבשו לזכות הקבוצה של יובל נעים.

עוד בדרום מכבי קביליו יפו סיימה ב-1:1 עם מ.ס. שיכון המזרח במפגש בין השלישית והרביעית בטבלה. יפו אמנם עלתה זמנית לפסגת הטבלה עם 12 נקודות, אך בהמשך המחזור מכבי שעריים והפועל אשקלון יוכלו לעקוף אותה בחזרה עם נקודה או ניצחון. מאור אסור העלה את קביליו יפו ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-20, אך עומרי בן חנניה קבע את תוצאת המשחק.

גם הפועל מחנה יהודה והפועל מורשה רמת השרון ב-1:1. המשחק היחיד שהוכרע בדרום הגיע מכיוונה של מכבי עירוני עמישב פתח תקוה, שניצחה בבאר שבע את מכבי המקומית 1:3. נועם ויצמן (45), מאור לובין (48) ובן סיטרקון (52) כבשו למנצחת.

במוקד המחוז הצפוני ניצחה עירוני נשר 1:2 את הפועל הרצליה, והשתוותה זמנית למכבי דליית אל כרמל בפסגת הטבלה עם 14 נקודות. גל אלקנתי (7) ואבי מלכה (29) כבשו, פאדי זיאדה רק צימק (41).

מכבי מעלות הביסה בביתה 0:4 את נועלת הטבלה מכבי אום אל פאחם וחגגה ניצחון שני העונה. מוחמד אזברגה (71, עצמי), דודו אפללו (74) ואילן טל (76, 91) כבשו.

בית"ר נהריה ומכבי דלית אל כרמל סיימו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully