וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל רעננה: "שחקו מהר ואל תילחצו, זה משחק קשה"

סטנוייביץ' מתלבט בין שמעון אבוחצירא לויאם עמאשה בעמדת החלוץ מול רעננה (ש', 19:30, ספ' 1), דגני יפתח כבלם, אוחיון כמגן ימני וישמור על נווקאמה. מויאל תורגל לצד מיצ'ל בקישור האחורי. סילבס עשוי לפתוח עם קאנגווה במקומו של צ'אם

מחזור 5מחצית25/10/2014
מכבי חיפה
    1:0
      הפועל רעננה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגת העל: 4. מכבי חיפה ניצחה שלוש פעמים, הפועל רעננה פעם אחת. תיקו עוד לא היה.

      * כשחיפה מארחת: שני ניצחנות, שבכל אחד מהם היא כבשה שלישייה (0:3 ו-1:3).

      * בדיוק שנה עברה מאז הפעם האחרונה שמכבי חיפה לא כבשה במשחק בית (זה קרה בדרבי מול הפועל חיפה בעונה שעברה).

      * אנחנו בשלב מוקדם יחסית של העונה, וכבר רק לשלושה שחקנים במכבי חיפה יש את מלוא 360 הדקות ברקורד: ולדימיר סטויקוביץ', חן עזרא וטאלב טואטחה.

      * מכבי חיפה כבשה שבעה שערים בשני המשחקים שלה בסמי עופר, כולם ברגל מתוך הרחבה – תוך כדי משחק שוטף. לשם השוואה: בחוץ היא כבשה שער אחד – בפנדל.

      נתונים: דריבליסט

      רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה בועט פנדל, חואן פאבלו. ברני ארדוב
      בסמי עופר זה נראה אחרת. ראיוס כובש את שער החוץ היחיד של מכבי חיפה העונה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי חיפה:

      על פי האימון אתמול, סטנוייביץ' תרגל רביעיית הגנה שכוללת את מתן אוחיון, אוראל דגני, דקל קינן וטאלב טואטחה. שני הראשונים יכולים לשחק במשבצת המגן הימני, אבל המאמן מעדיף בשלב זה את אוחיון, שנחשב לשחקן מהיר מאוד, בתקווה שיעצור את אנתוני נווקאמה. קובי מויאל ומיצ'ל צפויים לפתוח בקישור האחורי, כשרובן ראיוס, אלון תורג'מן וחן עזרא ימשיכו בחלק הקדמי. המאמן לא תרגל חלוץ נוסף ונראה כי הוא מתלבט בין שמעון אבוחצירא לויאם עמאשה. סטנוייביץ אמר לשחקנים: "שחקו מהר ואל תילחצו. הם משחקים עם חמישה בהגנה. צריך סבלנות. זה משחק חשוב וקשה", אך לא הרחיב עוד.

      שחקני הקבוצה מרגישים ששני משחקים טובים מול רעננה ובוסרמיל, לא רק שיתרמו לביטחון העצמי שלהם, אלא גם יגרמו לסטנוייביץ' ושחר לבטל את הקנסות שספגו לפני המשחק מול מכבי תל אביב. המאמן כבר הודיע לשחקנים על ההחלטה, אבל על פי גורמים במועדון היא עשויה להשתנות בהתאם לתוצאות. כפי שפורסם בשבוע שעבר, סטנוייביץ' החל לקיים יותר שיחות אישיות, בהם הוא מודיע לשחקנים מסוימים על החלטתו לכלול אותם בהרכב. ההחלטה הזאת אמורה למנוע, על פי המאמן, הדלפות על ההרכב הסופי לקראת המשחק. למעלה מ-20 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון מחר. במועדון מקווים שלפחות 23 אלף ירוקים לפחות לתמוך בקבוצה.

      הנשיא יעקב שחר ביקר באימון ואמר לשחקנים: "שמעתי ביקורות טובות על המשחק נגד מכבי תל אביב. אני מאמין בקבוצה".

      הפועל רעננה:

      אחרי שסחטה תיקו ביתי מכובד מול הפועל באר שבע במחזור הקודם, תנסה הפועל רעננה לחלץ נקודות גם במשחק החוץ מול מכבי חיפה. זה יהיה מפגש מעניין בעיקר עבור המאמן חיים סילבס, שגדל במדי הירוקים, ובפעם לראשונה בחייו יעמוד כמאמן ראשי על הקווים מול קבוצת נעוריו.

      ברעננה ניסו שלא להתייחס לכל מה שעבר השבוע על יריבתם, שהפסידה לאלופה מכבי תל אביב בבלומפילד, והעדיפו להתרכז בהכנות מקצועיות למשחק. סילבס הזהיר את שחקניו בעיקר מפני שחקני ההתקפה המסוכנים של חיפה, בראשותם של חן עזרא, רובן ראיוס ואלון תורג?מן וכן שם דגש מיוחד על ההצטרפות של טאלב טואטחה באגף שמאל. המאמן צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח במשחק הקודם, למעט התלבטות אחת בחלק הקדמי, כאשר אוואנס קאנגווה עשוי לפתוח על חשבונו של ממאדו צ'אם.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה (משמאל) עם מתן אוחיון. אדריאן הרבשטיין
      יופקד על נווקאמה. מתן אוחיון/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: דקל קינן

      קינן הפך העונה משחקן בטוח בהרכב לכזה שצריך להתמודד עם בלמים פחות מנוסים אבל יותר מהירים ממנו. סטנוייביץ' תירץ את הבחירה שלו בדגני ואוחיון ברצון להפוך את מכבי חיפה לקבוצה מהירה יותר בחלק ההגנתי שלה. קינן, אחד השחקנים הקשוחים בליגת העל, יהיה חייב להוכיח מחר לסטנוייביץ' שהוא טעה.

      הפועל רעננה: אנתוני נווקאמה

      במשחק בו צפויה רעננה בעיקר להתגונן ולצאת למתפרצות, יהיה לנווקאמה תפקיד מרכזי בניצול מצבי ההבקעה שיהיו לזכות קבוצתו. בשבוע שעבר הבקיע החלוץ המצוין שער נפלא נגד באר שבע ואם יעשה זאת שוב נגד חיפה, ישפר את סיכוייו לעבור בקיץ הקרוב למועדון גדול יותר ועל הדרך יעזור כמובן לקבוצתו לזכות בנקודות חוץ יקרות בחיפה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 20500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully