וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התקדמות במו"מ עם דור מיכה, שצפוי לחתום לשלוש שנים

24.10.2014 / 8:51

השדרוג במעמדו של הקשר תחת פאקו אייסטרן מזרז את המגעים להאריך את חוזהו. גם דור פרץ קרוב לחוזה חדש, ברק לוי עשוי לעבור ניתוח ארתרוסקופיה

צילום ועריכה: קובי אליהו

דור מיכה הוא אחד הפייבוריטים של פאקו אייסטרן, דבר שקירב את הקשר בשבועות האחרונים לחתימה על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב. המו"מ בין מכבי תל אביב למיכה נפתח באמצע העונה שעברה, ועד הקיץ לא נמצאה הדרך לסיים אותו בצורה חיובית. הפערים היו גדולים וכל צד התבצר בעמדה שלו. אך מאז הגעתו של פאקו, קיבל מיכה תפקיד מרכזי במערך של המאמן ובקבוצה החליטו שהגיע הזמן לקדם את המו"מ מחדש. בתקופה האחרונה חלה התקדמות במגעים בין הצדדים, וההערכה היא שבתוך זמן קצר יחתום הקשר על חוזה בן שלוש שנים במועדון.

אגב, לפרקים היה נדמה שכמו במקרה מונאס דאבור, גם מיכה יעזוב את מכבי תל אביב כשהוא נהנה למעשה מהעובדה שהוא ללא חוזה ויכול לעזוב לקבוצה באירופה ללא תמורה. אלא שגם הקשר וגם באלופה רוצים בהמשך הקשר ביניהם, וכאמור נראה שהדברים יסתדרו בזמן הקרוב.

עמנואל אמבולה שחקן הפועל רעננה (מימין) מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יילך בדרכו של דאבור? דור מיכה/ברני ארדוב

שחקן נוסף שבקרוב יסגור על חוזה חדש במועדון הוא דור פרץ. במקרה שלו מדובר בחוזה חייל שעדיין לא יכול להרוויח את הכסף הגדול, אבל אם עד הקיץ עוד היו התלבטויות לגביו מחשבות להשאילו לקבוצה אחרת, בא פאקו וקיבע את המעמד של השחקן שעשוי לפתוח בהרכב ביום ראשון מול הפועל עכו במקום קרלוס גרסיה.

ברק לוי עשוי לעבור ניתוח ארתרוסקופיה בברכו. בצוות הרפואי של מכבי תל אביב שוקלים זאת אחרי שהשוער לא מצליח להשתחרר מהכאבים בברכו. ההערכה היא שיש ללוי עצם קטנה באזור פיקת הברך שמפריעה לו וגורמת לכאבים ויתכן שהוא יצטרך לעבור את הניתוח הקל כדי לנקות אותה. באימון היום יתברר טוב יותר מה מצבם של טל בן חיים וניקולה מיטרוביץ' שסוחבים פציעות מהמשחק מול מכבי חיפה וערכו אתמול אימון קל מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully