וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-בני סכנין: " חייבים לנצח, הפסד יתחיל בלאגן"

בסכנין לחוצים לקראת הביקור בעיר היהלומים (ש', 19:30, אין שידור), בויוביץ' צפוי לפתוח למרות שנזרק מהאימון. לחץ גם בנתניה: ערן לוי יסופסל, יוסי מזרחי רתח על שחקניו

מחזור 5מחצית25/10/2014
מכבי נתניה
    0:1
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 23. למעלה ממחצית המשחקים, 12, הסתיימו בתיקו. באלה שהוכרעו נתניה מובילה 4:7.

      * כשנתניה מארחת יש 5 תוצאות תיקו, 4 ניצחונות לנתניה ו-3 לסכנין.

      * ממוצע השערים ב-23 המפגשים עומד על מספר נמוך יחסית של 1.86 שערים למשחק.

      * שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות לא הוכרעו.

      * סכנין לא ניצחה את נתניה ב-9 המשחקים האחרונים ביניהן – נתניה ניצחה 3 ועוד 6 נגמרו בתיקו.

      * הניצחון האחרון של סכנין על נתניה היה במשחק חוץ היה במרץ 2010 – 1:2. חאלד חלאילה, עלאא אבו סאלח, אחמד קסום וחאמד גנאים (שגם כבש) שיחקו אז ונמצאים בסגל סכנין היום.

      * עידן שריקי מחבב מאוד את בני סכנין – הוא כבש נגדה 5 פעמים. ספק אם הפעם יחגוג, לאור העובדה שמתחילת העונה שיחק 54 דקות בלבד.

      נתונים: דריבליסט

      עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      יקבל הזדמנות מול היריבה החביבה עליו? עידן שריקי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      לחץ גדול במכבי נתניה לקראת המשחק. יוסי מזרחי שוקל מספר שינויים בהרכב, ובראשם ספסולו של הקפטן ערן לוי. מזרחי התלבט רבות מאז משחק ההפסד להפועל חיפה בשבת שעברה באשר לאחד עשר שיעלה, אבל שלשום הבין עד כמה חמור המצב כשמרבית שחקני ההרכב הראשון שלו הפסידו במשחק אימון פנימי להרכב השני 6:0. התבוסה הזו חידדה אצל המאמן את הצורך בשינוי עמוק, וכעת הכל בא בחשבון, כולל כאמור הדחתו של לוי מההרכב הראשון.

      אימון יום ששי הקצר הפך הבוקר לאימון ארוך וטקטי. רביעיית ההגנה תורגלה, אבל הקישור וההתקפה נותרו די סמויים. יחד עם זה עשוי בהחלט יוסי מזרחי להוריד את ערן לוי לספסל ולתת את המפתחות לצעירים יותר, דיא סבע וראול גרשומוב. הברזילאי רומאריו סאנטוס פירס אמור לערוך הופעת בכורה והקבוצה עדיין תצטרך כחיפוי את אריאל הרוש.

      אתמול ערך מזרחי אסיפה לשחקנים ואמר על משחק האימון הפנימי: "זו היתה בושה וחרפה לשבת ולראות איך נראיתם". הוא הקרין לשחקנים קטעים מהמשחק מול הפועל חיפה ואמר: "כולכם נמצאים ליד הכדור, אבל לא נמצאים שם בכלל. אתם לא תוקפים את היריב, לא מפריעים לשחקנים לנגוח. עושים לנו גולים בקלות אפילו שאתם ליד השחקן המבקיע"

      כפי שכבר פורסם במהלך השבוע, גבריאל ג'ורג'ו יעדר מהמשחק בגלל פציעה ואת מקומו אמור לתפוס לראשונה הברזילאי רומאריו פירס. עודד גביש לא צפוי לפתוח אחרי שגם היה בקבוצה שהפסידה 6:0 שלשום.

      בתוך כך ממשיך המשחק להעסיק את ראשי הקבוצה במישור הארגוני. בנתניה הודיעו היום שבסיוע מנהלת הליגה הסכימה המשטרה להפחית את כמות השוטרים במשחק מ-120 ל-70, וקראו לשני הקהלים לנהוג באיפוק בעקבות האירועים בסכנין בשבוע שעבר: "המועדון קורא שוב לקהלי שתי הקבוצות להתרכז בעידוד קבוצותיהם ללא יצירת פרובוקציות מיותרות ולנהוג בסובלנות. המועדון סומך את ידה של המשטרה ובטוח כי תשליט סדר והמשחק יעבור בצורה חלקה ללא ארועים חריגים".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      ערן לוי מכבי נתניה. ניב אהרונסון
      יורד לספסל. ערן לוי/ניב אהרונסון

      בני סכנין:

      בסכנין מנסים להוריד את הלהבות והדיבורים סביב הקבוצה בכל הנוגע לטקס שנערך לעזמי בשארה בשבוע שעבר, וגורמים במועדון ניהלו שיחות עם אוהדים מוכרים וביקשו מהם להעביר מסר של הרגעה. בסכנין מקווים מאוד שהקהל שלהם לא יגיע לנתניה כדי להתריס ומנסים למנוע זאת. במקביל בצד המקצועי, ברור לכולם שהפסד לנתניה יגרום ללא מעט בלאגן במועדון שכן הקבוצה תרד למקום האחרון במצב כזה ותישאר ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים.

      מילאן בויוביץ' צפוי לחזור להרכב על פי תרגולי גיא לוי, וזאת למרות שביום רביעי החלוץ נזרק מהאימון על ידי המאמן לאחר שלא מילא את ההוראות כפי שלוי רצה, כשייתכן שבסופו של דבר יהיה זה דווקא חאמד גנאים שיפתח. "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. "עד כה דברים מסביב הסיטו את האש מאיתנו, אבל הפסד לנתניה ואנחנו יודעים שיתחיל פה בלאגן ואת זה אנחנו חייבים למנוע".

      שחקן בני סכנין, מילאן בויוביץ', מילאן בויוביץ', מול דקל קינן, מכבי חיפה. קובי אליהו
      יפתח או לא? מילאן בויוביץ'/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      לארי קאיודה לא משחק לבד, אבל במכבי נתניה רוצים כבר לראות אותו נותן הרבה יותר. השבוע החלוץ "התקלקל" קצת , התעסק בזוטות וטען שלא מוסרים לו. מי שנחשב לבן המאומץ של אלי שגב, צריך להיות הראשון שייתן לבוס עם כאב הראש הכי חזק בליגת העל, לפתוח שבוע חדש והרבה יותר רגוע.

      בני סכנין: אברהם פאס

      אחרי שבוע בעייתי כל כך מבחינת סכנין, במשחק מול נתניה מישהו יצטרך לתפוס מנהיגות. הבלם הספרדי הוכיח לא פעם שהוא יכול להיות שם כשצריכים אותו, ובמשחק הקרוב הוא יצטרך לשדר שקט לקבוצה להנהיג את ההגנה ואולי גם להבקיע איזה שער מקרן או בעיטה חופשית כפי שעשה מול הפועל תל אביב.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 4000

      שש סיבות לראות את המשחק מחר

      כי מזג האוויר יהיה מדהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully