וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס מאוכזב: "פשוט הפסקנו לשחק, אסור לקבל 99 נקודות"

מאמן מכבי תל אביב על התבוסה במוסקבה: "לא שמרנו טוב, היינו רכים מדי בהגנה וגם קלענו באחוזים לא טובים". איטודיס: "הסטטיסטיקה מתארת את המשחק, בעיקר ההבדל בריבאונד"

עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) 99:80 על ידי צסק"א מוסקבה בבירת רוסיה והיא תנסה לשים את ההפסד הזה מאחוריה במהרה. הצהובים החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אבל קרסו ברבע השלישי, בהתקפה ובעיקר בהגנה. 10 דקות של 13:32 לרוסים נעלו מעשית את המשחק ואחרי שני משחקים ביורוליג, המאזן של הצהובים עומד על 1:1. במשחק צפה גם טייריס רייס, שלבש את המדים הצהובים בעונה שעברה והיום משחק בחימקי הרוסית.

המאמן גיא גודס סיכם: "התחלנו חזק וכבר הובלנו 4:11, אבל פשוט הפסקנו לשחק. תאודוסיץ? נכנס והשתלט על המשחק.
לא שמרנו טוב, אי אפשר לקבל 99 נקודות. היינו רכים מדי בהגנה וגם קלענו באחוזים לא טובים".

המאמן הוסיף: "ברמה הזו, מול השחקנים הכי חזקים ביורוליג, כשאתה לא משחק טוב - מהר מאוד אתה מאבד שליטה על המשחק. מנטלית אנחנו חייבים להיות מוכנים ומפוקסים במשך כל 40 הדקות, כי ראינו מה קורה כשאתה מוריד רגל מהגז ומאבד ריכוז".

אלכס מאריץ': "היתה לנו הנעת כדור טובה, אבל הם התקיפו אותנו והצליחו בריבאונד ההתקפה ובזריקות. יש לצסק"א קבוצה עם גבוהים ושחקנים אתלטיים, היו להם נקודות קלות מזריקות חופשיות".

מאמן צסק"א מוסקבה, דימיטריס איטודיס: "אני רוצה להודות לאוהדים, הערב הרגשנו את הדחיפה שלהם. הסטטיסטיקה לא תמיד מתארת את כל הסיפור, אבל הפעם רואים בה את ההבדל, בעיקר בריבאונד. ההתחלה שלנו לא הייתה טובה, אבל בהמשך הצלחנו לרוץ למתפרצות ולהגיע לזריקות נוחות".

ניקולה וויצ'יץ', טייריס רייס. עמוד הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיע לבקר וראה את החברים סופגים תבוסה. רייס עם וויצ'יץ'/אתר רשמי, עמוד הטוויטר של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully