וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא אחרי ה-0:3 בליברפול: ריאל פחות פייבוריטית לקלאסיקו

הבלאנקוס נתנו הצגה באנפילד, אבל את סוכנויות ההימורים זה פחות הרשים וכעת, במקום 2.37 יורו רווח על כל יורו הימור, הממוצע עומד על 2.42. בספרד ניסו להבין את כל הסיבות האפשריות לשינוי

ניימאר ברצלונה מול לוקה מודריץ' ריאל מדריד. AP
איך ריאל הפכה לפחות פייבוריטית? ניימאר מול מודריץ'/AP

הקלאסיקו הראשון של העונה בין ריאל מדריד לברצלונה מתקרב בצעדי ענק וייצא לדרך ביום שבת בשעה 19:00 בברנבאו. בספרד כבר לא יכולים לחכות ובוחנים כל סנטימטר וכל פינה לקראת המפגש בין שתי הענקיות.

היום (חמישי), יצאו יחסי ההימורים המעודכנים והסופיים לקראת המשחק. למרות שהביסה 0:3 מרשים מאוד בחוץ את ליברפול בליגת האלופות אמש, ריאל מדריד גילתה שהיחסים לניצחון שלה דווקא ירדו לעומת אלה שהתפרסמו לפני שלושה ימים.

לפני מחזור ליגת האלופות שנערך ביומיים האחרונים ואשר במסגרתו ניצחה ברצלונה 1:3 בבית את אייאקס, ממוצע היחס על ניצחון של ריאל היה 2.37 יורו זכייה על כל יורו הימור. עכשיו, כל יורו שמישהו ישים על ניצחון לבן במשחק הגדול ייתן לו בממוצע 2.42 יורו בחזרה. ניצחון של ריאל ייתן יותר כסף, כלומר, הם פחות פייבוריטים ממה שהיו.

בספרד ניסו להבין מה קרה שגרם לסוכנויות לשנות כך את היחסים שלהן (הסוכנויות שנבדקו הן הגדולות: וויליאם היל, BET365, BWIN, בטפייר). בין הסיבות שעלו: הפציעה של גארת' בייל שתשבית אותו מהמשחק, החזרה של לואיס סוארס והעובדה שריאל תזכה ליום מנוחה אחד פחות מברצלונה, ששיחקה בצ'מפיונס כבר ביום שלישי וגם שיחקה בביתה, בניגוד לבלאנקוס שנאלצו לטוס לצפון אנגליה וחזרה.

אז מה הם היחסים המעודכנים למשחק?

בוויליאם היל:

2.50 לניצחון של ריאל, 3.30 לתיקו, 3.00 לניצחון של ברצלונה.

ב-BET365:

2.37 לניצחון של ריאל, 3.60 לתיקו, 2.75 לניצחון של ברצלונה.

ב-BWIN:

2.45 לניצחון של ריאל, 3.70 לתיקו, 3.00 לניצחון של ברצלונה.

בבטפייר:

2.37 לניצחון של ריאל, 3.5 לתיקו, 2.90 לניצחון של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully