וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך השגרירים: רפאלוב פוגש את גרשון וסייף

קלאב ברוז' תנסה לכבוש את הפסגה בבלגיה כשתארח את גנט בראשון. צ'רלטון ובן חיים יתמודדו מול פולהאם בצ'מפיונשיפ. אלמריה וחמד מול בילבאו. צסק"א ונאתכו מול אופה

שחקן צ'רלטון, טל בן חיים. GettyImages
בדרך לניצחון שני ברציפות? טל בן חיים/GettyImages

שישי:

* ב-21:45: צ'רלטון עם טל בן חיים תתארח אצל פולהאם בפתיחת המחזור ה-14 בצ'מפיונשיפ בניסיון להשיג ניצחון שני ברציפות שיקפיץ את הקבוצה עוד יותר בצמרת.

שבת:

* ב-15:00: מאריבור עם דודו ביטון וסינטאיהו סלליך תנסה להתאושש מהשישייה שספגה מצ'לסי כשהיא תצא למשחק חוץ אצל ז'ברץ' בליגה הסלובנית.

* ב-16:00: סימורג עם עידן ויצמן תארח את אראז במחזור התשיעי בליגה האזרית בניסיון לאסוף ניצחון ראשון אחרי שני משחקים.

* ב-17:00: אלמריה ותומר חמד, שפתח העונה בשבעה משחקים, יחפשו ניצחון ראשון אחרי שני מחזורים במשחק נגד בילבאו.

* ב-17:00: מאיורקה של גיא אסולין שנמצאת במומנטום טוב עם שני ניצחונות תקווה להמשיך לברוח מהתחתית ותפגוש את סבאדל בליגה השנייה בספרד. הישראלי לא זכה להזדמנויות במשחקים האחרונים.

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
ניצחון אחרי שני משחקים? תומר חמד/GettyImages

* ב-19:00: בליגה הקפריסאית שחוזרת מפגרה ארוכה א.א.ק לרנקה עם רוברטו קולאוטי תארח את א.א.ל לימסול.

* ב-19:30: ויטסה ודן מורי שעדיין לא שיחק העונה יארחו את נאק ברדה בשאיפה לרשום ניצחון רביעי ברציפות במחזור העשירי בליגה ההולנדית.

* ב-19:30: אוסטריה וינה של עומר דמארי, שכבש כבר חמישה שערים בליגה האוסטרית, תארח את ווינר נוישטאדט ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים.

* ב-20:45: ווילם של בן שהר שהפסידה בשניים משלושת המחזורים האחרונים שלה תתארח אצל הראקלס.

* ב-21:00: נאנט של איתי שכטר תתארח אצל אוויאן במחזור ה-11 בליגה הצרפתית. קבוצתו רשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעת המחזורים האחרונים. ריימס עם אלירן עטר שלא זכה להזדמנויות במחזורים האחרונים תארח את מונפלייה בניסיון להשיג ניצחון רביעי העונה.

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
ימשיך להפציץ? עומר דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

ראשון:

* ב-14:30: אינגולשטאט, עדיין ללא אלמוג כהן הפצוע, תארח את היידנהיים במחזור ה-11 בליגת המשנה בגרמניה.

* ב-15:00: בירם כיאל וניר ביטון יפגשו עם סלטיק את קילמרנוק במחזור ה-11 בליגה הסקוטית. הקבוצה מגלזגו לא יציבה ניצחה רק פעמיים בארבעת המחזורים האחרונים.

* ב-15:30: המחזור ה-11 בליגה הרוסית נמשך כאשר צסק"א מוסקבה עם ביברס נאתכו שנמצא בכושר מצוין והספיק לכבוש השבוע את שערו הראשון בליגת האלופות תתארח אצל אופה ותקווה להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות.

* ב-15:30: המחזור ה-12 בבלגיה נמשך כאשר קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות מול גנט של רמי גרשון וקני סייף.

שחקני קלאב ברוז' חוגגים, למעלה ליאור רפאלוב. GettyImages
יכבוש את הפסגה? ליאור רפאלוב/GettyImages

* ב-17:00: גראסהופרס עם מונס דאבור תתארח אצל ואדוז ותקווה לצאת מהמומנטום השלילי אחרי שספגה שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. באותה שעה מוליכת הטבלה פ.צ. ציריך של אבי ריקן הפצוע תארח את סנט גאלן עם ניסו קפילוטו, שעשוי לחזור אחרי חודש וחצי.

* ב-17:15: קרקירה עם עשהאל בן שבת תארח את פלטניאס במחזור השביעי בליגה היוונית. פאוק סלוניקי עם אייל גולסה תפגוש את ורייה.

* ב-18:00: איה נאפה עם ניר מנצור תתארח אצל ארמיס.

* ב-19:00: סלאמינה של רם שטראוס (טרם שיחק העונה) תתארח אצל אפואל ניקוסיה, מוליכת הטבלה בליגה הקפריסאית.

שני:

* ב-21:00: אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פטרולול תקווה להמשיך להתקדם במעלה הטבלה בליגה הרומנית. טוטו תמוז שכבש תשעה שערים יקווה להמשיך במומנטום החיובי שלו, בעוד שי חדד שהצטרף השבוע יקווה לקבל דקות משחק ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully