וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר סיטי התחפשו לשוטרים רוסים כדי להיכנס למשחק מול צסק"א

כמה אוהדים מארגון "מנצ'סטר סיטי 1894" פרסמו תמונה שלהם מהאצטדיון, כאשר הם מתחזים לשוטרים מוסקבאים ומצליחים להתגנב ולראות את קבוצתם, למרות שהמשחק נערך ללא קהל. קומפני זועם: "היו אוהדים של צסק"א ביציע. את מי מענישים בעצם?"

מנצ'סטר סיטי התארחה ביום שלישי למשחק שפתח את המחזור בליגת האלופות אצל צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו ברוסיה. על כר הדשא התנהל משחק מסקרן, כאשר בדקה ה-87 נאתכו השווה בפנדל מפוקפק וקבע 2:2 דרמטי בסיום, אחרי שאלופת אנגליה כבר הובילה 0:2. אלא שמסתבר שלא פחות אקשן התחולל ביציעים, בחסות האוהדים של הסיטיזנס, שהפגינו יצירתיות אנגלית אופיינית.

המשחק התנהל ללא קהל, בשל עונש שספגה צסק"א (גם המשחק הביתי הקודם שלה, ההפסד 1:0 לבאיירן מינכן, נערך ללא קהל), אבל אוהדי ארגון "מנצ'סטר סיטי 1894", שעשו את כל הדרך לרוסיה, סירבו לוותר על צפייה במשחק. לכן, הם עשו את הדבר ההגיוני היחיד והתחפשו לשוטרי משטרת מוסקבה, מה שאפשר להם לעבוד על השוטרים המקומיים שאבטחו את המשחק ולהיכנס לאצטדיון. בחשבון הטוויטר של ארגון האוהדים הם פרסמו תמונה שלהם מהאצטדיון וכתבו: "הנה הם. הכחולים הנאמנים שהתחפשו לשוטרים מוסקבאים כדי להיכנס למשחק. גיבורים".

במקביל, אגב, קפטן סיטי, וינסנט קומפני, זעם על כך שכ-650 מאוהדי צסק"א קיבלו אישור להיכנס למשחק: "אומרים 'בלי אוהדים' ופתאום אנחנו מגיעים ורואים שרק למנצ'סטר סיטי אין אוהדים באצטדיון. אז מי בעצם נענש פה? מי מקבל עונש על גזענות? מנצ'סטר סיטי או צסק"א, מישהו יודע? זה בלתי מתקבל על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully