וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל עד גיל 17 סיימה ב-0:0 מול קרואטיה

הנבחרת של אלון חזן חייבת ניצחון במחזור האחרון של השלב המוקדם על קזחסטן ובמקביל, הפסד גבוה של הקרואטים להונגריה

מאמן נבחרת הנערים, אלון חזן. GettyImages
חייבים נס במחזור האחרון. חזן/GettyImages

נבחרת ישראל עד גיל 17 סיימה הערב (חמישי) בתיקו 0:0 מול קרואטיה במסגרת המחזור השני של בית 7 במוקדמות יורו 2015. התיקו הזה, שהגיע יומיים לאחר ההפסד 1:0 למארחת משחקי הבית, הונגריה, מותיר את ישראל עם נקודה אחת בלבד משני משחקים. במהלך המשחק קרואטיה בעטה 15 פעמים לשער וארבע למסגרת, ישראל רק שבע פעמים לשער ואפילו לא פעם אחת למסגרת. והיל נאג'ר הורחק שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

בעוד שלושה ימים הנבחרת תפגוש את קזחסטן, שהפסידה 8:1 במשחק הראשון לקרואטיה ורק 1:0 היום להונגריה. כדי לסיים במקום השני (ישראל כבר לא יכולה לסיים ראשונה), הנבחרת הישראלית זקוקה לניצחון הונגרי על קרואטיה ולניצחון שלה על קזחסטן בהפרש שערים משולב שיספיק לה על מנת לעבור את הקרואטים, שכרגע מובילים על ישראל בפער משמעותי. לקרואטיה יש מאזן שערים של פלוס שבע, לישראל של מינוס אחד.

שתי הראשונות מכל בית עולות לשלב העלית, כמו גם חמש הנבחרות שתסיימנה עם המאזן הכי טוב במקום השלישי (מתוך 13 בתים בסך הכול).

הרכב נבחרת ישראל היום: חביב אוחיון, יונתן לוי, בר גלילי, שי גולן, ים כהן, תומר אלטמן (אנס מחמיד, 74), גל כתבי, רוי רונן, והיל נג'אר (הורחק, 80+3), מנאמטו אספה, ירין פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully