וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד שוב הפסידה, 1:0 ביתי להאנובר

שבוע לפני המפגש מול באיירן, סגנית האלופה רשמה הפסד חמישי בששת מחזורי הבונדסליגה האחרונים, הפעם בגלל שער של קיוטאקה. 4:5 מטורף לשטוטגרט בפרנקפורט, 0:1 ללברקוזן על שאלקה

מאטס הומלס שחקן דורטמונד. Christof Koepsel, GettyImages
משבר קשה. הומלס/GettyImages, Christof Koepsel

המחזור התשיעי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ההפסד הביתי של ורדר ברמן לקלן. בשבת, בורוסיה דורטמונד שוב כשלה בליגה - שבוע בלבד לפני המפגש מול באיירן מינכן - והפסידה 1:0 להאנובר בבית. שטוטגרט ניצחה 4:5 את איינטרכט פרנקפורט במשחק מטורף ומלא תהפוכות. הרטה ברלין הביסה 0:3 את המבורג, הופנהיים ניצחה 0:1 את פאדרבורן ואוגסבורג עשתה את שלה עם 0:2 ביתי מול פרייבורג. לברקוזן התקדמה למקום הרביעי עם 0:1 ביתי על שאלקה.

אוהדי דורטמונד עם שלט נגד נאצים. GettyImages
אוהדי דורטמונד עם שלט: "אין מקום לנאצים"/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - האנובר 1:0

מה יהיה עם השוורצגלבן בליגה? דורטמונד, שמטיילת בליגת האלופות ופתחה את שלב הבתים עם תשע נקודות מתשע אפשריות ויחס שערים 0:9, כושלת משחק אחרי משחק בבונדסליגה. הפעם, זה נגמר עם הפסד ביתי 1:0 מול האנובר ודורטמונד עם הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים וארבעה ברציפות. מי היה מאמין שאחרי תשעה מחזורי ליגה, סגנית אלופת גרמניה תהיה במקום ה-15 בליגה עם שבע נקודות, אחת בלבד מעל הקו האדום. ובשבוע הבא מחכה לה ביקור באליאנץ ארנה ומפגש מול לא אחרת מאשר באיירן מינכן.

את השער היחיד במשחק כבש הירושי קיוטאקה היפני. זה קרה בבעיטה חופשית מ-22 מטר בדקה ה-61, לאחר שהוא בעט מעל החומה לפינה הקרובה ורומן ויידנפלר בהופעה ה-322 שלו במדי דורטמונד (השתווה לדדה כסגן שיאני ההופעות של המועדון בכל הזמנים) לא הצליח להגיע בזמן. דורטמונד לחצה, הגיעה למצבים רבים, אבל לא הצליחה לכבוש וספגה עוד הפסד מפתיע במיוחד. צ'ייהון גולסלאם מהאנובר הורחק בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני שטוטגרט חוגגים. Simon Hofmann, GettyImages
איזו דרמה. שחקני שטוטגרט חוגגים/GettyImages, Simon Hofmann

איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 5:4

איזה משחק מטורף בעיר הבנקים ממרכז גרמניה. תשעה שערים, כרטיס אדום אחד ושלושה מהפכים דרמטיים. שטוטגרט ניצחה 4:5 את איינטרכט פרנקפורט בחוץ, לאחר שחזרה מפיגור 1:0 ומ-4:3. אלכס מדלונג כבש צמד לקבוצה של תומאס שאף (21 ו-65), אלכס מאייר (57) ושטפן אייגנר (61) השלימו. מרטין הרניק כבש צמד (34 ו-36), כריסטיאן הוסיף צמד משלו (51 ו-84) וטימו ורנר (81) כבש אחד בביצוע אישי נהדר באחד המשחקים המטורפים שנראו בבונדסליגה מזה זמן רב. האריס ספרוביץ' הורחק אצל פרנקפורט בדקה ה-86.

הקאן צ'לחנוילו שחקן לברקוזן (ימין) עם לארס בנדר. רויטרס
שער נהדר. הקאן צ'לאנוילו/רויטרס

באייר לברקוזן - שאלקה 0:1

הפסד ראשון לרוברטו די מתאו כמאמן שאלקה. שתי הקבוצות חזרו לליגה אחרי הניצחונות בליגת האלופות, כשלברקוזן עשתה סוף לרצף של שלוש תוצאות תיקו והתקדמה למקום הרביעי בטבלה. יותר מ-30 אלף צופים בביי ארינה חיכו 53 דקות לשער היחיד במשחק, אבל לגולאסו כזה היה שווה לחכות. הקאן צ'לאנוילו הטורקי סובב כדור חופשי נהדר לחיבורים וחגג את השלישי שלו העונה בליגה. לברקוזן איבדה את טין ידבאי הקרואטי שהורחק בדקה ה-85 בגלל עבירה גסה, אך שאלקה לא הצליחה לחזור.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - קלן 1:0

העולה החדשה הצליחה לנצח את נועלת הטבלה והעמיקה עוד יותר את המשבר שעובר עליה. אנתוני אוג'ה כבש את השער היחיד במשחק, ששלח את מאמן ורדר ברמן רובין דוט הביתה. במקומו של דוט, מונה למאמן הקבוצה ויקטור סקריפניק האוקראיני, ששיחק בעבר בקבוצה ואימן את קבוצת המילואים של המועדון.

אוגסבורג - פרייבורג 0:2
לאוגסבורג: פול ורהאג (פנדל, 11), חליל אלטינטופ (66)

הופנהיים - פאדרבורן 0:1
להופנהיים: קווין פולנד (73)

הרטה ברלין - המבורג 0:3
אניס בן חאטירה (59 ו-85), ג'ון הייטינחה (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully