וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המחוזי דחה את תביעת רן בן שמעון נגד בתי הדין

23.10.2014 / 14:32

זאת לאחר שמאמן מכבי פ"ת ביקש לבטל את פסיקת בית הדין של ההתאחדות נגדו. המשמעות: ייטב לוזון על הקווים באר שבע. גורם בהתאחדות: "החלטה אחרת הייתה אסון לכדורגל הישראלי"

one

בית המשפט המחוזי החליט לדחות את בקשת מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, לבטל את פסיקת בית הדין של ההתאחדות בעניינו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בן שמעון הגיש תביעה אזרחית לבית המשפט ובה דרש לבטל את ההחלטה להרחיקו ממשחק נוסף, מול הפועל באר שבע, זאת לאחר שירד לחדר ההלבשה במחצית ותדרך את השחקנים כשהוא מורחק. בפתח תקוה החליטו לתקוף את ההתאחדות ואתמול אמרו כי מדובר בהתנכלות אישית למאמן. כעת תיאלץ הקבוצה להסתדר בלעדיו ומי שיעמוד על הקווים במשחק הוא ייטב לוזון.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
קיבל תשוחבה שלילית. בן שמעון/מגד גוזני

"בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל ארכאיים ומיושנים. בושה וחרפה. הם טועים ומחליטים להאשים מאמן למרות שהם יודעים שהוא צודק", אמרו אתמול בפתח תקוה. בהחלטתו הסביר בית המשפט כי הוא לא מתכוון לסתור את תקנון ההתאחדות לכדורגל, הקובע שאין רשות ערעור במקרה של הרחקה לפחות מארבעה משחקים. בן שמעון, יש לציין, לא ערך אסיפה מאז ההפסד האחרון בקריית שמונה.

"אם היה נפסק כאן אחרת, זה היה אסון לכדורגל הישראלי", הסביר היום גורם בהתאחדות. "כל מאמן ושחקן היה פונה לבית משפט אזרחי, וזה היה מבטל למעשה את הכוח שיש בידי בתי הדין, שסמכותם נקבעה בתקנון ההתאחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully