וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תוקפת: "בתי הדין בושה. מאמנים מעבירים מסרים בטלפון"

22.10.2014 / 9:12

אחרי הפניה לבית המשפט מחוזי, במועדון עוברים למתקפה נגד ההתאחדות ומנמקים את התביעה של רן בן שמעון נגדה. גורם בהתאחדות עקץ: "יכול להיות שתם עידן אבי לוזון?"

one

"ההתאחדות לעולם לא הענישה מאמנים מורחקים ששוחחו בטלפון או ירדו במחציות כדי לתדרך שחקנים. אף אחד לא מבין את החוק, וההחלטה נגד רק לא צודקת וסותרת את ההיגיון. יש תמונה של יובל נעים מתדרך שחקנים במחצית על הגדר, מישהו עשה פעם משהו? זאת התנכלות אישית נגד רן". כך אמר גורם במכבי פתח תקוה וזאת בעקבות הפרסום אמש בוואלה! ספורט, לפיה המאמן רן בן שמעון החליט לתבוע את ההתאחדות בבית המשפט המחוזי, בדרישה שיורה לה לבטל את הפסיקה נגדו. גורמים בהתאחדות הזכירו אתמול כי זאת הפעם הראשונה שמכבי פתח תקוה תובעת את ההתאחדות ועקץ: "יכול להיות שתם עידן אבי לוזון?".

אותו גורם במועדון הוסיף: "רן הוא זה שביקש לתבוע את ההתאחדות לכדורגל. זאת תביעה אישית שנעשתה מהלב, מתוך תחושה שנגרם לו עוול. אפשר להבין אותו. התקשורת עשתה תחקיר על בתי הדין הרבניים, אבל בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל הרבה יותר ארכאיים ומיושנים. בושה וחרפה. הם טועים ומחליטים להאשים מאמן למרות שהם יודעים שהוא צודק".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"זאת תביעה אישית שנעשתה מהלב, מתוך תחושה שנגרם לו עוול". בן שמעון/מגד גוזני

כזכור, מי שהגיש את התביעה בשמו של בן שמעון, שמורחק גם למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע לאחר שמשקיף מטעם ההתאחדות דיווח שראה אותו יורד בניגוד לנהלים לחדר ההלבשה כדי לתדרך את השחקנים, הוא פרקליט המועדון עו"ד רמי צוברי. האחרון קיבל הודעה מההתאחדות לפיה הקבוצה לא תוכל לערער על העונש וכתב בשמו של בן שמעון בתביעה למחוזי: "ההליכים המשמעתיים שננקטו כנגדו נגועים בחוסר סמכות ובפגיעה בכללי הצדק הטבעי". נגד בן שמעון עומד תנאי של הרחקה בפועל למשחק אחד ועוד שלושה על תנאי לשנה, וכן קנסות – 2,000 שקל בפועל, 5,000 על תנאי. בתביעה ביקש בן שמעון לחייב את ההתאחדות בהוצאות ההליכים בעקבות התנהלותה.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "נקבל את התביעה ונגיב".

עוד באותו נושא

רן בן שמעון נגד ההתאחדות: פנה לביה"מ המחוזי

לכתבה המלאה
דייני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מימין לשמאל: אסף הדסי, בן ציון פרחי, יהושע גלברד, בן ציון כהן ואורטל קליין. ברני ארדוב
"בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל הרבה יותר ארכאיים ומיושנים"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully