וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "ESPN היו קשים עם קובי? קובי יהיה קשה איתם"

אחרי הכתבה הארסית על כוכב הלייקרס ב-ESPN, גם בריאנט לא מתרגש: "לא הפעם הראשונה, ולא האחרונה". פיל ג'קסון הביע תמיכה. וגם: בלייק גריפין נחקר במשטרה על תקיפת אדם בלאס וגאס

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
לא לוקח את זה קשה. קובי/GettyImages, Harry How

אחרי הכתבה הארסית שתקפה את קובי בריאנט ב-ESPN, כוכב הלייקרס התייחס להאשמות נגדו. כזכור, בכתבה נטען שקובי הוא זה ש"הורס את המועדון מבפנים", ומסבירים שאף כוכב לא רוצה להגיע לקבוצה ו"הסיבה היא בעיקר קובי. ההיסטוריה מוכיחה שקשה לככב לצדו. תחשבו על זה. שאקיל, אנדרו ביינום, דווייט הווארד. שחקן גדול אחרי שחקן גדול. כולם התקשו לתפקד לצדו. הוא מדכא אותם... כל מי שעשוי לגזול מקובי את אור הזרקורים, מסיים כשחק החבטות של התקשורת. אפילו שאק".

בריאנט הגיב לדברים בקור רוח: "זו לא הפעם הראשונה, ולא האחרונה. אם יש דבר שאתה מבין אחרי כל השנים, זה שביום שני יוצאת עליך כתבה רעה, ונראה שזה סוף העולם וכולם נכנסים בך, אבל אז הזמן עובר ואתה מסתכל לאחור ומבין שזה היה רק עוד יום שני.

"ואז יוצאת עליך עוד כתבה טובה, חודש אחרי, והיא פנטסטית. ואז חודש אחרי יוצאת כתבה רעה. ואז אתה מבין שזה מעגל, ושהדברים אף פעם לא טובים או רעים כמו שהם מוצגים. פשוט צריך להמשיך".

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
הרביץ? גריפין/AP

כמובן שהכתבה, שפורסמה ימים ספורים אחרי שבריאנט כינה את אנשי ESPN "אידיוטים" אחרי שהציבו אותו במקום ה-40 בדירוג שחקני הליגה, עוררה סערה בקרב אוהדי הלייקרס. אחד המפורסמים שבהם, פלי, הבסיסט של רד הוט צ'ילי פפרס, צייץ לעיתונאי ש"הכתבה שלך היא פשוט זבל והתקפה חסרת אחריות, שכחת לקחת ציטוטים מסמוש פארקר". פיל ג'קסון, מאמנו לשעבר, צייץ מחדש את הציוץ של פלי. כמו כן, ב-TMZ פורסם סרטון שבו פט ריילי נשאל האם לדעתו ESPN היו קשים עם קובי, והשיב ש"עד סוף העונה קובי יהיה קשה עם ESPN".

* כוכב לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין נחקר במשטרת לאס וגאס בחשד שתקף אדם. על פי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס", גריפין, שהיה עם הקליפרס בווגאס, מואשם שסטר לאדם ליד מועדון לילה במלון Venetian. מי שנחשב לכאורה כקורבן העיד ש"גריפין סטר לי בלחי השמאלית". מאמן הקליפרס דוק ריברס: "אני סומך על בלייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully