וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווזניאקי וסרינה קרובות לחצי גמר טורניר הסבב, שראפובה בחוץ

האמריקאית הביסה את בושאר 1:6, 1:6 ותקווה שאיבנוביץ' תשמוט מערכה נגד האלפ, הדנית ניצחה 5:7, 3:6 את רדוואנסקה, קביטובה גברה 3:6, 2:6 על שראפובה, שאיבדה סיכוי ריאלי לסיים ראשונה בעולם

קרוליין ווזניאקי. AP
ממשיכה להיראות מצוין. ווזניאקי/AP

קרוליין ווזניאקי הבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בחצי גמר אליפות הסבב של ה-WTA, אחרי שגברה היום (חמישי) 5:7, 3:6 על אגניישקה רדוואנסקה בסינגפור. הדנית לא הראתה שום סימני עייפות אחרי הניצחון המתיש שלה בשלוש מערכות על מריה שראפובה לפני יומיים, והתאוששה מפתיחה צולעת מול הפולנייה בדרך לניצחון.

פטרה קביטובה חיסלה את סיכוייה של מריה שראפובה להמשיך הלאה כשניצחה אותה 3:6, 2:6. בעקבות כך הרוסייה איבדה סיכוי ריאלי לסיים את העונה במקום הראשון בעולם. לקביטובה מאזן של 1:1 ויש לה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

אחרי שחטפה הפסד צורב מסימונה האלפ, התאוששה סרינה וויליאמס מול יוג'יני בושאר והביסה אותה 1:6, 1:6 בתוך 59 דקות. הקנדית, שסובלת מפציעה בברכה, סיימה את דרכה בסינגפור עם שלושה הפסדים. כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא סרינה צריכה שאנה איבנוביץ' תשמוט ביום שישי מערכה במשחקה נגד סימונה האלפ.

הבית הלבן

1. קרלויין ווזניאקי 0:2 (1:4 במערכות)
2. אגניישקה רדוואנסקה 1:1 (2:2 במערכות)
3. פטרה קביטובה 1:1 (2:2 במערכות)
4. מריה שראפובה 2:0 (4:1 במערכות)

הבית האדום

1. סימונה האלפ 0:2 (0:4 במערכות)
2. סרינה וויליאמס 1:2 (2:4 במערכות)
3. אנה איבנוביץ' 1:1 (2:2 במערכות)
ג'יני בושאר 0:3 (6:0 במערכות)

סרינה וויליאמס. AP
הוציאה את העצבים על בושאר. סרינה/AP

ווזניאקי נקלעה לפיגור של שבירה מוקדמת, אבל המשיכה להראות יכולת טובה על המגרשים הסגולים של סינגפור עם עוצמות ודיוק. לדנית נותר עוד משחק בבית המוקדם מול פטרה קביטובה, אבל עם שני ניצחונות היא הבטיחה כמעט בוודאות העפלה שנייה בסך הכל בקריירה לחצי הגמר בטורניר שכולל את שמונה הגדולות של טניס הנשים.

ווזניאקי עלתה לגמר ב-2010, כשעוד דורגה במקום הראשון בעולם, אבל מאז לא הרשימה בטורניר. עם זאת, מאז הפרידה של מארוסה לשעבר רורי מקלרוי, היא מציגה יכולת משכנעת, כולל העפלה לגמר אליפות ארה"ב. בהמשך שראפובה וקביטובה ייפגשו בניסיון להישאר בתמונה, ובערב סרינה וויליאמס תשחק מול ג'יני בושאר, יממה בלבד אחרי ההפסד המסיך שלה לסימונה האלפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
שמרה על הסיכוי להעפיל שלב. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה הרשימה מול מריה שראפובה וניצחה אותה 3:6, 2:6. הצ'כית פתחה רע ונשברה במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, אבל שיפרה בהמשך את ההגשות, וידעה להתמודד עם העוצמות של הרוסייה במשחקון הרביעי בו שברה ל-2:2. שראפובה הייתה לא מדויקת וקביטובה ניצלה זאת כדי לשבור שוב ולנצח 3:6 במערכה הראשונה. המומנטום של הצ'כית נמשך גם במערכה השנייה, כשהצליחה לשבור את שראפובה שלוש פעמים ולעלות ל-0:5. שראפובה הצליחה רק לצמק וקביטובה ניצחה 2:6 במערכה והשלימה 0:2 חלק.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
ההפסד הבטיח לסרינה את המקום הראשון בעולם בסוף השנה. שראפובה/GettyImages

יוג'יני בושאר אמרה לפני המשחק שההפסד שלה לאנה איבנוביץ' במסגרת משחקי הבית האדום לא ישנה את הגישה שלה לקראת המשחק נגד סרינה וויליאמס. הבעיה היא שהאמריקאית שינתה את הגישה שלה אחרי שחטפה תבוסה מסימונה האלפ, ואם נוסיף לזה את הפציעה של הקנדית בברך, אין פלא שהמדורגת 1 בעולם הביסה את יריבתה 1:6, 1:6 בתוך 59 דקות. סרינה רשמה שלוש שבירות במערכה הראשונה, ושתי שבירות במערכה השנייה לפני שהעלתה את מאזנה בטורניר ל-1:2.

* בינתיים, בסבב הגברים, אנדי מארי, המדורג שלישי שנכנס לטורניר ולנסיה בעזרת ווילד קארד, עלה לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 2:6, 4:6 על פאביו פוניני האיטלקי.

* רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השלישי בטורניר הביתי והחביב עליו בבאזל אחרי קרב עיקש עם דניס איסטומין, שהסתיים ב-6:3, 3:6, 4:6 למדורג 1 בטורניר בתום שעה ו-50 דקות.

הטניסאית הקנדית יוג'יני בושאר. AP
לא טורניר שהיא תרצה לזכור. בושאר/AP

עדכון ראשון: 11:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully