וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן חיים ומיטרוביץ' פצועים ובספק לעכו

23.10.2014 / 10:00

השניים סוחבים פציעות בירך מהמשחק מול מכבי חיפה ועשויים להיעדר מהמשחק ביום ראשון. קרלוס גרסיה לא ייכלל בסגל, איגייבור עשוי לקבל הזדמנות בהרכב. אייסטרן: "זהבי מצטיין גם כחלוץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת למחזור החמישי בליגת העל, בו תתארח אצל הפועל עכו ביום ראשון הקרוב (20:15, ספורט 1). הצהובים קיבלו בשורות רעות לאחר שהתברר כי טל בן חיים וניקולה מיטרוביץ', מהמצטיינים בניצחון על מכבי חיפה, סוחבים פציעות בירך ועלולים להחמיץ את המשחק. קרלוס גרסיה לא התאמן ולא ייכלל בסגל, ובמצב העניינים הנוכחי אפשר שנוסא איגייבור יקבל מקום בהרכב. היום (חמישי) ערכה האלופה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן פאקו אייסטרן והקשר מהראן ראדי, בה הם התייחסו למצב הסגל ולהכנות לקראת ההתמודדות.

את המשחק מול מכבי חיפה סיים קרלוס גרסיה כבר במחצית הראשונה כשהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הבלם צפוי להיעדר מהמשחק ביום ראשון. בגלל האינטנסיביות בשבוע הבא, שיכלול מחזור באמצע השבוע, ספק אם הוא יוכל לשחק בדרבי נגד הפועל תל אביב בעוד עשרה ימים. גרסיה מצטרף אל המגינים יובל שפונגין ויואב זיו שנעדרו מהסגל השבוע בגלל פציעות בשרירי המפשעה. שוער המשנה ברק לוי ינסה לחזור לאימונים מלאים אחרי היעדרות בגלל פציעה בברכו. לדור פרץ הצעיר יש סיכוי טוב לקבל הזדמנות ולפתוח כבלם לצד איתן טיבי מול עכו.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן במסיבת עיתונאים. קובי אליהו
אחרי חיפה, הוא רוצה להדביק ניצחון לניצחון. אייסטרן/קובי אליהו

"כרגע קרלוס גרסיה לא מתאמן", אמר פאקו אייסטרן בפתח דבריו והתייחס למצבו של הבלם הפצוע. "אנחנו עדיין מנסים לעשות את אותם הדברים בעקביות. אנחנו משחקים טוב במשך עשר דקות ואז מאבדים שליטה לעשר דקות ואז שוב משחקים טוב. המטרה היא עקביות. גם כשאתה מנצח ומשחק טוב יש הרבה דברים שאפשר לשפר ולעשות טוב יותר. אחנו יודעים שנצטרך לשפר כי ושיום אחד נפסיד".

"זהבי משחק בכמה עמדות, לפעמים באמצע ולפעמים מקדימה", התייחס אייסטרן למיקום הקשר בהרכב. "כששיחקתי איתו כחלוץ אז אמרו לי שיהיה חסר לנו מחץ, אבל הוא יודע לשחק בעמדת החלוץ, זה לא חדש לו. הוא יכול לשחק בכל עמדה ולהצליח בה, הוא מצטיין גם כקשר וגם כחלוץ. במשחק האחרון החלוצים הבקיעו, אני יודע מה עשיתי עד עכשיו, ו-4-2-3-1 תהיה השיטה הקבועה מעכשיו, אפשר לשנות תוך כדי משחק וזה תלוי בקבוצה, ביכולות ובהתפתחות המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קשר מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
"הוא יודע לשחק בעמדת החלוץ, זה לא חדש לו". זהבי/קובי אליהו

כשאייסטרן נשאל מי תהיה היריבה במרוץ לאליפות הוא ענה: "יש הרבה קבוצות. אף אחד לא מדבר על הפועל רעננה שמשחקת טוב, ועל בית"ר. האויב הכי גדול הוא אתה עצמך, אם נשמור על הרמה שלנו נוכל לנצח כל אחד בכל זמן. אני לא יודע לגבי היריבות, אבל במרוץ לאליפות אנחנו תלויים בעצמנו וצריכים לעבוד קשה. במהלך העונה השחקנים צריכים לנסות להצטיין ואם מישהו לא יהיה ברמה, מישהו יחליף אותו. אני רוצה למצות את המיטב מהשחקנים. דור פרץ משחק בקבוצה, אני לא מביא שחקנים מהנוער אם אני חושב שהם לא מתאימים לרמה".

"בקלאסיקו הכול יכול לקרות. ריאל מדריד מגיעה בכושר טוב יותר, אבל הכול פתוח", התייחס אייסטרן לעימות המסקרן בליגה הספרדית.

קשר מכבי תל אביב מהראן ראדי באימון הקבוצה. קובי אליהו
מרגיש משוחרר יותר העונה. ראדי באימון/קובי אליהו

מהראן ראדי: "כל עוד אנחנו מנצחים זה בסדר, כמו שהמאמן אמר - אנחנו צריכים להשתפר. במשחק האחרון היינו דומיננטיים. יש לנו יכולות, נשאר רק להיות דומיננטיים גם במשחק. אני מרגיש שאני מביא את היכולות שלי לידי ביטוי גם מבחינה טקטית וגם מבחינה אישית, אני מרגיש יותר משוחרר. זה עדיין לא מספיק. הצוות עובד איתי על דברים שהיו חסרים לי לפני זה. כל עוד אני אעבוד קשה אני אוכל להתקדם. המאמן קולט את זה והתפקיד שלו זה לשפר, לקחת אותנו צעד קדימה מבחינת תנועה במגרש".

דור פרץ (שני מימין) דן אייבינדר (שני משמאל) בן רייכרט (שמאל) אימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
פרץ, אייבינדר ורייכרט באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב יואב זין (שמאל) יובל שפונגין (ימין). קובי אליהו
יואב זיו ושפונגין באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully