וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ מחצה את סרינה וויליאמס: "הניצחון הגדול בקריירה"

הרומניה הנרגשת הביסה את המדורגת 1 בעולם בטורניר סוף השנה בסינגפור 0:6, 2:6, והודתה: "תמיד חלמתי לנצח את אחת מהאחיות וויליאמס. זה מטורף". האמריקאית נותרה המומה: "זה מוזר". איבנוביץ' הביסה את בושאר, מארי ניצח בוולנסיה, פדרר נדאל הביסו בבאזל

סימונה האלפ. AP
גם היא לא האמינה שהיא יכולה להשיג תוצאה כזו. האלפ/AP

אחרי 16 ניצחונות רצופים בסבב, סרינה וויליאמס חוותה היום (רביעי) השפלה כאשר היא ירדה מובסת על ידי סימונה האלפ בטורניר גמר הסבב בסינגפור 6:0, 6:2. הרומניה, שעד היום הפסידה בכל שלושת המפגשים שלה מול האמריקאית שמדורגת 1 בעולם, רשמה ניצחון מדהים תוך שעה וחמש דקות תוך שהיא מציגה טניס גדול בכל שלבי המשחק.

וויליאמס, שזכתה בכל שלושת הטורנירים האחרונים עם סיום השנה, תפגוש במשחקה האחרון בשלב הבתים את יוג'ין בושאר, עלולה להישאר מחוץ לתחרות אם היא לא תנצח במשחק. ההפסד של סרינה הוא הגדול ביותר מזה 16 שנה כאשר ב-1998 כשהייתה בת 16 היא ספגה הפסד זהה לג'ואנט קרוגר באוקלהומה.

"זה המשחק הכי גדול בחיים שלי ולכן קשה לי לתאר במילים איך אני מרגישה כרגע", אמרה המנצחת הנרגשת, שמדורגת רביעית בעולם. "תמיד חלמתי לנצח את אחת מהאחיות וויליאמס, אבל כמובן שבלי עזרת הקהל לא הייתי יכולה לשחק כך. מגיעות מחמאות לצוות הרומני שלי, אני מרגישה פשוט מדהים כרגע. אני אעבוד קשה עד לסיום הטורניר ואז בטוח נחגוג".

סרינה וויליאמס. AP
מה קרה לה? סרינה וויליאמס/AP

על המשחק של סרינה אמרה הרומניה: "אני לא חושבת שזה היה היום הכי טוב שלה, אבל שיחקתי ממש טוב. הייתי אגרסיבית מאוד ולקחתי את הכדור מוקדם, נעתי על המגרש טוב מאוד, הגשתי טוב מאוד. מצאתי שוב את הטניס הכי טוב שלי. זה מטורף".

וויליאמס עצמה אמרה: "זה מוזר. אני מרגישה שברגע שאני מפסידה, אני צריכה להיות מודחת מהטורניר, ככה התרגלנו, אבל אני עדיין בטורניר. נראה מה יהיה. הפורמט הזה נחמד מכיוון שאפשר להפסיד ועדיין לזכות בטורניר. אני כרגע בסיטואציה שאני אהיה חייבת לנצח במשחקים שלי מכיוון שלא ניצחתי בהרבה משחקונים היום".

במשחק השני שנערך בבית האדום היום הביסה אנה איבנוביץ' (7) את יוג'יני בושאר (5) הקנדית 1:6, 3:6 בתוך 1:23 שעה בלבד. הסרבית דהרה מהרגע הראשון ונעזרה בחמש שבירות בדרכה אל הניצחון המוחץ. זו הייתה התבוסה השנייה שבושאר סופגת בטורניר.

* בסיבוב הראשון של טורניר ולנסיה ניצח המדורג 3 אנדי מארי הבריטי, שנכנס לטורניר כווילד קארד, 3:6, 3:6 את יורגן מלצר האוסטרי.

בסיבוב השני של טורניר באזל מחץ רפאל נדאל (2) את הצרפתי שעלה מהמוקדמות, פייר יו הרבר, 1:6, 1:6 בתוך 67 דקות בלבד. באותו טורניר, בסיבוב הראשון, גם רוג'ר פדרר דרס, 2:6, 1:6 את ז'יל מולר מלוקסמבורג ב-46 דקות עצבניות. המדורג 1 חגג לעיני הקהל הביתי עם תשעה אייסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully