וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "שיא הכיבושים? מה שחשוב זה לנצח במדריד"

כוכב ברצלונה מתכונן לקלאסיקו בשבת: "נגיע לנצח, אבל הליגה עדיין בתחילתה". וגם: על השמועות שסירב להתחלף מול אייבר ושיתוף הפעולה הפורה עם ניימאר

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
ישבור את השיא בברנבאו? מסי/AP

אחרי שכבש במחזור הליגה החולף מול אייבר וגם מול אייאקס אמש בליגת האלופות, ליאונל מסי מגיע בכושר טוב למפגש הגדול מול ריאל מדריד ביום שבת. כזכור, מסי זקוק לשער אחד כדי להשוות את שיאו של תלמו סארה כמלך שערי הליגה בכל הזמנים.

רגע לפני שהוא מגיע לברנבאו, הפרעוש ערך ראיון קצר שבו הוא התייחס לשיתוף הפעולה עם ניימאר, לשמועות על כך שסירב להתחלף מול אייבר וכמובן למפגש הגדול מול ריאל. על שיתוף הפעולה הפורה עם ניימאר: "אנחנו מייצרים הרבה שערים לברצלונה. ההבנה בינינו הולכת ומשתפרת ממשחק למשחק". על הניצחון מול אייאקס: "כל משחק בליגת האלופות הוא קשה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם ניימאר. AP
"ההבנה בינינו משתפרת ממשחק למשחק". ניימאר ומסי/AP

ליאו מסי הוחלף אמש במחצית השניה מול אייאקס, אך על פי פרסומים שנפוצו בעיקר במדריד, הכוכב סירב להתחלף בדקה ה-86 של משחק הליגה האחרון מול אייבר. מסי ביטל את השמועות: "פרסמו הרבה דברים על החילוף הזה, אבל לא היה כלום".

מסי התייחס גם לבכורה המתקרבת של לואיס סוארס ולמפגש מול ריאל: "אנחנו כבר מצפים למשחק הבכורה של סוארס. זה לא היה לא קל לשבת בחוץ ולא לשחק" על המפגש מול ריאל: "אנחנו נגיע לברנבאו כדי לנצח, אבל המשחק הזה לא יכריע שום דבר עדיין. הליגה רק בתחילתה, אבל ברור שננסה לשחק טוב ולנצח. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא לנצח שם ולא לשבור את השיא של סארה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully