וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: ווזניאקי ניצחה 6:7 (4), 7:6 (5), 2:6 את שראפובה

המדורגת שמינית בעולם הצליחה לגבור על השנייה בתום קרב של שלוש שעות ועוד 16 דקות ו-15 שגיאות כפולות של הרוסייה. רדוואנסקה ניצחה 2:6, 3:6 את קביטובה

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. GettyImages
תצוגה נהדרת. ווזניאקי/GettyImages

יום המשחקים השני בטורניר גמר הסבב בסינגפור נפתח היום (שלישי) עם קרב אדיר. בסופו של דבר, הצליחה קרוליין ווזניאקי (8) לנצח 6:7 (4), 7:6 (5), 2:6 את מריה שראפובה (2) בתום משחק של לא פחות משלוש שעות ו-16 דקות. ווזניאקי פתחה את הבית הלבן עם ניצחון. שראפובה ביצעה 15 שגיאות כפולות ובצורה כזו קשה לנצח משחק, בטח כשמדובר בטורניר גמר הסבב. במשחק השני ובניגוד לווזניאקי, חברתה אגניישקה רדוואנסקה (6) לא ממש התקשתה מול אלופת ווימבלדון פטרה קביטובה (3) וניצחה אותה 2:6, 3:6 אחרי שעה ו-31 דקות.

הדנית פתחה את המשחק מצוין והצליחה לשבור כבר במשחקון ההגשות הראשון של שראפובה כדי לעלות ל-0:3. הרוסייה לא אמרה נואש ושברה בחזרה כדי לאזן ל-3:3. השתיים שמרו על ההגשות שלהן, פרט לעוד שבירה לפה ולשם והמערכה הלכה לשובר שוויון אחרי משחקון ארוך מאוד ב-5:6 לווזניאקי. בשובר השוויון הצליחה הדנית להתעלות וזכתה בה עם 4:7.

ווזניאקי, שניצחה את שראפובה השנה כבר באליפות ארצות הברית, פתחה טוב גם את המערכה השנייה ושברה במשחקון הראשון. שראפובה הצליחה להחזיר את השבירה וחזרה ל-3:3, אבל שוב נשברה ו-ווזניאקי הוביל כבר 3:5. אלא שהפעם, הרוסייה גילתה יכולת נהדרת והצליחה לשבור בחזרה בדרך ל-5:5 והמערכה שוב הלכה לשובר שוויון, שהיה הפכפך ובסופו הצליחה שראפובה לכפות מערכה שלישית עם 5:7. המערכה האחרונה הייתה בשליטה מוחלטת של ווזניאקי, שהצליחה להשיג שלוש שבירות מול אחת של שראפובה בדרך ל-2:6 במערכה השלישית.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
15 שגיאות כפולות. שראפובה/GettyImages
אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולנייה. AP
ניצחון מרשים. רדוואנסקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully