וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קיבלנו הצצה לא רעה לאיך שניראה העונה"

מאמן קליבלנד היה מרוצה מניסוי הכלים של החמישייה הבכירה בניצחון על שיקגו. לברון: "זו התקופה בה יוצרים את ההרגלים בדרך לזכייה באליפות"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"רוצה שהשחקנים שלי יגיעו בריאים ושמחים". דיוויד בלאט/GettyImages

אחרי חמישה משחקים שהוגדרו כמשחקי אימון, ערכה הלילה (בין שני לשלישי) קליבלנד משחק אימון אמיתי לקראת פתיחת העונה, כשניסתה את הרוטציה הבכירה שלה בניצחון 98:107 על שיקגו. לראשונה מאז המשחק מול מכבי תל אביב, דיוויד בלאט פתח עם הטריו הגדול שלו בחמישייה, ולצידם עלו דיון ווייטרס ואנדרסון ורז'או.

הסגל הנוצץ של בלאט הציג יכולת טובה מול אחת הקבוצות שצפויות להתמודד מולו בצמרת המזרח העונה, ובמשחק הנעילה של הקאבס בקדם העונה, בממפיס בלילה שבין רביעי לחמישי, היא שוב תחסר את לברון. "אני רוצה שהשחקנים שלי יגיעו בריאים ושמחים", הסביר בלאט. "ואם לברון צריך לנוח משחק אחד נוסף, הוא ינוח משחק אחד נוסף. זה סדר העדיפויות".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס מול דרק רוז שחקן שיקגו בולס. GettyImages
"יש לנו אלמנט של כבוד אחד כלפי השני". קיירי אירווינג/GettyImages

על המשחק עצמו אמר בלאט: "תזכרו שאנחנו קבוצה חדשה. אנחנו קבוצה טובה, מבחינת החתיכות שיש לנו בסגל, אבל יש לנו חבורה חדשה. מה שבאמת אהבתי היום היה שהיינו עם קווין, קיירי ולברון ביחד על המגרש באותו זמן. קיבלנו הצצה לא רעה לאיך שזה ייראה, ואני חושב שזה עבד די טוב. עדיין יש הרבה עבודה והרבה דברים לתקן, אבל בכלליות אני חושב שהקאבלירס עושים צעד לכיוון הנכון".

קיירי אירווינג, שקלע 28 נקודות, אמר: "אני חושב שיש לנו אלמנט של כבוד אחד כלפי השני. אם מישהו תופס את הכדור בעמדה טובה, אנחנו נותנים לו מקום לעבוד, ואם אין לו מצב לזריקה, אנחנו נעים כדי לעזור לו. ההתקפה שלנו מבוססת על בניית מהלכים, משחק בחלק האחורי והנעת הכדור. זה סוג המשחק שאנחנו רוצים לשחק".

עוד באותו נושא

בלאט עלה בהרכב החזק שלו, קליבלנד גברה 98:107 על שיקגו

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"אנחנו לא שלישייה גדולה, אנחנו 15 גדולים". לברון ג'יימס/GettyImages

לברון, שהסתפק ב-18 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אמר: "אנחנו לא שלישייה גדולה, אנחנו קבוצה. אנחנו 15 גדולים. אני חושב שהמשחק הזה היה דוגמה טובה למה שאנחנו מסוגלים לעשות. אלה היו שתי קבוצות עם שאיפות לנסות ולזכות באליפות, ושתיהן יודעות שזה תהליך. לא משיגים את זה עכשיו, אבל עכשיו יוצרים את ההרגלים בדרך לשם. האם אנחנו מוכנים למשחק פתיחת העונה? לא כרגע, אבל נהיה מוכנים כמו שאר הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully