וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "שיחקנו עם הרבה תשוקה". קרלוס לא ישחק בדרבי

מכבי תל אביב חגגה ניצחון על מכבי חיפה, אבל הבלם הספרדי סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר שבועיים-שלושה. בן בסט ציין שער ליגה ראשון: "הייתה אווירה מדהימה, כיף לחזור לליגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב חגגה הערב (שני) ניצחון מרשים 1:3 על מכבי חיפה בבלומפילד. הצהובים התאוששו מההפסד 3:2 להפועל באר שבע, השיגו ניצחון שלישי בארבעה משחקים וטיפסו למקום השני.

החדשה הפחות טובה הגיעה בדמות הפציעה של קרלוס גריסה, שהוחלף לפני סיום המחצית הראשונה. על פי האבחנה הראשונית, הבלם הספרדי סובל מקרע בשרירי הירך האחורי והוא צפוי להיעדר תקופה של שבועיים-שלושה. לפיכך הוא כנראה לא ישחק בדרבי התל אביבי במחזור השביעי.

כמה שבן בסט חיכה לרגע הזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, אמר: "אני חושב ששיחקנו עם הרבה תשוקה. לא היינו מספיק סבלניים במשחק שלנו, כי היו פרצות שאפשר היה לנצל. הרחיקו להם שחקנים, אבל היה לא קל. אני לא מרוצה מזה שהתקשינו מול ההגנה שלהם, אבל העיקר שניצחנו. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו. אני שמח בשביל עדן בן בסט על השער שלו, אנחנו רוצים אותו בכושר טוב".

עדן בן בסט שחגג שער ליגה ראשון במדי מכבי תל אביב: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן, אני שמח שניצחנו. הייתה אווירה מדהימה, כיף לחזור לכדורגל הישראלי, כל הכבוד לאוהדים של שתי הקבוצות. מבחינה מוראלית תמיד כיף לנצח משחק גדול, אבל אנחנו בשלב של העונה שכולם עדיין בונים את עצמם. נשתפר ממשחק למשחק ונקווה להיות טובים יותר בהמשך".

ערן זהבי שכבש את השני: "עדן עובד קשה באימונים וזה לא מובן מאליו כי כשאתה לא משחק, קשה לבוא לידי ביטוי. טוב מאוד שיש פרגון בקבוצה, ניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. גם היום לא כל כך הלך לי, אני אעבוד על עצמי כדי לא להיות בלחץ, כי אני מגיע להרבה מצבים. שמח שהבקעתי ומגיע כל הכבוד לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully