וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: סרינה ניצחה 4:6, 4:6 את איבנוביץ'

האמריקאית פתחה את הבית האדום עם ניצחון: "כואב לי הגרון מרוב צעקות 'קדימה'". סימונה האלפ ניצחה 2:6, 3:6 את יוג'יני בושאר. רפאל נדאל עלה לסיבוב השני בבאזל

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
בטירוף שלה. סרינה/רויטרס

טורניר גמר סבב הנשים נפתח היום (שני) בסינגפור, כשכבר במשחק הראשון בבית האדום קיבלנו קרב מסקרן במיוחד. סרינה וויליאמס, המדורגת מספר אחת בעולם ואלופת ארצות הברית, ניצחה 4:6, 4:6 את אנה איבנוביץ', המדורגת שביעית. במשחק השני, ניצחה סימונה האלפ (4) 2:6, 3:6 את יוג'יני בושאר (5).

סרינה פתחה חזק מאוד והובילה כבר 1:4 במערכה הראשונה, אבל דווקא בשלב הזה הצליחה הסרבית לשמור על ההגשות שלה, לשבור על האפס ולשמור שוב על ההגשות שלה כדי לעשות את כל הדרך חזרה ל-4:4. המשחקון הבא היה ארוך מאוד, לאיבנוביץ' הייתה כבר אפשרות שבירה, אבל בסופו של דבר סרינה שמרה על ההגשות כדי לעלות ל-4:5, כשאת השמירה הזו היא מגבה בשבירה בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה. איבנוביץ' שברה במשחקון הראשון של המערכה השנייה ונשברה מיד לאחר מכן. השתיים שמרו על ההגשות עד תום המערכה, אבל הצליחה סרינה להשיג את השבירה הקריטית במשחקון העשירי כדי לנצח במערכה 4:6 ובמשחק כולו 4:6, 4:6.

"אני נרגשת במיוחד מהצורה בה שיחקתי הערב", אמרה סרינה בסיום, "התרגשתי מאוד לראות את כל האוהדים שלי כאן, תודה רבה לכם. עבדתי קשה מאוד ואני שמחה להגיע הנה. היום נלחמתי לאורך כל המשחק. אנה שיחקה מצוין, רק ניסיתי להילחם הכי חזק שאני יכולה. ממש איבדתי את הקול שלי מרוב צעקות 'קדימה'".

טקס הפתיחה של טורניר גמר הסבב לנשים. Clive Brunskill, GettyImages
טקס הפתיחה המרשים בסינגפור/GettyImages, Clive Brunskill
סימונה האלפ טניסאית רומניה. Clive Brunskill, GettyImages
נראתה נהדר. האלפ/GettyImages, Clive Brunskill

בינתיים בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP הצליח רפאל נדאל, המדורג מספר שתיים בעולם, לעלות לסיבוב השני. הספרדי ניצח 2:6, 2:6 את סימונה בוללי האיטלקי (75), שעלה מהמוקדמות. לרפא זוהי הופעה שלישית אי פעם בטורניר באזל והראשונה מזה עשר שנים. ב-2004, כשהוא בן 18 בלבד, הפסיד הספרדי בסיבוב הראשון לריינר שוטלר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
עלה לסיבוב השני. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully