וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההדלפות: שחקני מכבי חיפה נקנסו ב-1,000 יורו

20.10.2014 / 19:10

רגע לפני המפגש בבלומפילד מול מכבי תל אביב: השחקנים קיבלו את ההודעה בדבר הקנס מהנהלת הקבוצה, זאת לאחר שסטנוייביץ' איים כי יעשה כך. המאמן העביר לשחקנים הוראות באמצעות שיחות אישיות

מגד גוזני

במכבי חיפה עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב מול מכבי תל אביב. שחקני הקבוצה יתאספו הבוקר (שני) ביציאה הדרומית בעיר ומשם ימשיכו לבית המלון באזור המרכז. אלכסנדר סטנוייביץ' אמור לקיים שם שיחה קצרה לקראת המשחק, ורק אז יחשוף את ההרכב הראשון לשחקנים, כולל הוראות טקטיות אחרונות. גם השיחה הזאת אמורה להיערך במועד קרוב יחסית למשחק, לפני היציאה מהמלון, כדי לא לחשוף את ההוראות הטקטיות לשחקנים. חלק מההוראות לשחקנים יועברו באמצעות שיחות אישיות.

שחקני הקבוצה גילו היום כי נקנסו ב-1,000 יורו בעקבות הדלפות מחדר ההלבשה. השחקנים קיבלו על כך הודעה מההנהלה לאחר שהמאמן סטנוייביץ' כבר איים בשבוע שעבר כי הם עלולים לספוג את העונש הזה אם ההדלפות יימשכו. השחקנים התבשרו כי הקנס יירד ממשכורתם הקרובה.

סטנוייביץ' לא תרגל עד כה את ההרכב ובהתאם לכך הסביר בשיחות עם גורמים במועדון כי ידע שהדלפת המערך איתו הוא יעלה נגד מכבי תל אביב תפגע בקבוצה. לדברי גורמים במועדון, סטנוייביץ' כעס על הפרסומים האחרונים שחושפים את המערך שלו לפני משחקים. "זה לא קורה אצל היריבה, ולא יקרה גם אצלנו. אם צריך הוא יתרגל הרכב בכלל", אמר המאמן לסובבים אותו.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"שומר את הקלפים קרוב לחזה". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

השחקנים כבר מודעים לחיסרון המשמעותי של יוסי בניון ומוחמדו אידריסו ואף שוחחו עליו בשיחות פנימיות לפני ואחרי האימונים. "יוסי יהיה חסר גם מבחינת המנהיגות, אידריסו הוא שחקן פיזי שחשוב מאוד בתוך הרחבה של היריב, אבל אם נתעסק עם זה, זה רק יפגע בקבוצה", הסביר שחקן בכיר בקבוצה. אחד משחקני הקבוצה הוסיף: "שמענו את התחזיות של הפרשנים, אבל זה לא מזיז לנו. יש לנו מספיק שחקנים טובים כדי שנוכל לצאת משם עם תוצאה טובה".

גוסטבו בוקולי ייכלל לראשונה בסגל, ואליו יחזור גם אוראל דגני שצפוי לפתוח בהרכב. המאמן התלבט עד אתמול בין שמעון אבוחצירא, עידן ורד או ויאם עמאשה, וקיבל את ההחלטה יחד עם עוזרו לאחר האימון. ההערכה היא שאם אבוחצירא יפתח, תורג'מן יוסט לעמדת הקשר השמאלי וחן עזרא ישחק בכנף ימין. "הכל פתוח, סטנוייביץ' שומר את הקלפים קרוב לחזה", אמר אחד השחקנים.

במקביל, במועדון החלו במכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול הפועל רעננה (מוצ"ש, 19:30). כרטיס ליציע הדרומי וליציע המשפחות יעלה 45 שקלים, ליציע המזרחי 55 שקלים וליציע הכסף 65.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב-מכבי חיפה: ראדי בהרכב, גם פריצה בתמונה

לכתבה המלאה

איך ייגמר המפגש הראשון העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה?

ניצחון צהוב
40%
ניצחון ירוק
47%
תיקו
13%
הסקר הסתיים
2751 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully