וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון שוב הפסיד, האוהדים גרמו להפסקת המשחק

אוהדי סטנדרד ליאז', שקיללו את המאמן ומחו נגד הבעלים, אף זרקו כיסא והובילו לסיום מוקדם של המשחק. וארחם ניצחה 1:2, אבל הבלגן נמשך וגם מסיבת העיתונאים נקטעה בגלל המחאה. רפאלוב כבש ב-1:3 של ברוז' על לוקרן

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
המחאה הגיעה לשיא חדש. גיא לוזון/GettyImages

הצרות של גיא לוזון רק הולכות ומתרבות. מאמן סטנדרד ליאז' נחל היום (ראשון) הפסד ביתי מביך, 2:1 מול נועלת הטבלה זולט וארחם, כשאוהדי קבוצתו אף גרמו להפסקת המשחק למשך כ-10 דקות. חפצים שנזרקו למגרש וניסיון לפרוץ ליציע הכבוד, שם יושב הבעלים רולאן דושאטלה, גרמו לשופט להוריד את השחקנים לחדר ההלבשה. כמו כן, אוהדי ליאז' הגיעו אל היציע שמאחורי הספסל וניסו לפרוץ למגרש. השחקנים חזרו כדי לסיים את המשחק, אך בתוספת הזמן נזרק כסא והמשחק פוצץ. התוצאה הסופית נותרה 1:2 לווארחם, שהנחילה לסטנדרד הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות והותירה אותה במקום ה-12 ועם 12 נקודות בלבד.

עוד לפני כן הניפו אוהדי סטנדרד שלטים"לוזון תתפטר", שרקו בוז לשחקנים עם העלייה למגרש וגם לא עודדו בחלק מהזמן כמחאה על המצב. זולט וארחם הגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וללא גליינור פלט המורחק, אבל זה לא מנע ממנה להשיג את שער היתרון בדקה ה-21, באדיבותו הרבה של אייג'י קוואשימה. שוער נבחרת יפן שמט כדור פשוט ואפשר לתיאו בונגונדה בן ה-18 לכבוש מקרוב.

הטעות הקשה הזו סיבכה את סטנדרד, שחיפשה שוויון אבל החמיצה ברשלנות עם המחליף איגור דה קמארגו. כל הניסיונות עלו בתוהו, ובדקה ה-79 התחלף כאמור הבוז הצורם במעשי האלימות ובהחלטת השופט לעצור את המשחק. בזמן שהשחקנים ירדו לחדר ההלבשה, הכרוז איים שהמשחק יופסק לאלתר ולא יחודש. לאחר כ-10 דקות חזרו הקבוצות לכר הדשא, והקהל המקומי ראה את ג'יימס טרויסי האוסטרלי יורה מ-20 מטרים לרשת. פול ז'וזה אמפוקו רק צימק בדקה ה-90, אך לא מנע את ההפסד. האם זה משחקו האחרון של גיא לוזון בסטנדרד?

האוהדים המקומיים, שחגגו בהתרסה את הפסד קבוצתם, מנעו גם ממסיבת העיתונאים שלאחר המשחק להגיע לסיומה.

שחקני קלאב ברוז' חוגגים, למעלה ליאור רפאלוב. GettyImages
שער שני העונה, מקום שני בליגה. ליאור רפאלוב והחברים/GettyImages

* עוד בבלגיה: ליאור רפאלוב (90 דקות) כבש את השלישי של קלאב ברוז', שניצחה בחוץ 1:3 את לוקרן במשחק צמרת ועלתה למקום השני, רק שלוש נקודות פחות מאנדרלכט המוליכה. חוסה איסקיירדו מוונצואלה הבקיע בדקה הרביעית עבור ברוז', לוקרן חזרה, אבל המחליף הברזילאי פליפה גדוז החזיר את היתרון בדקה ה-73 ורפאלוב חתם בתוספת הזמן עם שערו השני העונה, אחרי שנהנה מבישול של ויקטור ואסקס במתפרצת ועבר בקלילות את השוער קופה בארי לפני שגלגל פנימה.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות בהרכב גראסהופרס, שהפסידה 3:1 בדרבי לציריך. גראסהופרס המארחת הוליכה משער של קאיו בדקה ה-15, אבל ציריך הסתדרה ללא אבי ריקן והפכה את התוצאה עם צמד של פרנק אטונדי (29 ו-82) ושער של פרנסיסקו רודריגס (75). ציריך חזרה למקום הראשון כשבמאזנה 26 נקודות אחרי 12 משחקים, אחת יותר מבאזל האלופה.

* אייל גולסה נכנס כמחליף ושיחק 39 דקות במדי פאוק סלוניקי, שניצחה 1:2 את אטרומיטוס ועלתה לראש טבלת הליגה היוונית. הקשר הישראלי נכנס במצב של 0:2 לזכות קבוצתו וספג כרטיס צהוב בדקה ה-67.

* עשהאל בן שבת שיחק 79 דקות בהרכב קרקירה, שהפסידה בחוץ 1:0 לקאלוני במחזור השביעי בליגה היוונית.

* מאיורקה, ללא גיא אסולין שנותר מחוץ לסגל, הביסה 1:4 בחוץ את יאגוסטרה ועלתה מעל הקו האדום. היה זה ניצחון שני ברציפות של מאיורקה בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully