וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תאפשר כניסה חופשית במשחקים נוספים

19.10.2014 / 8:32

הבעלים בן דקון מאוד מרוצה מהגעת 7,000 צופים בניצחון הראשון העונה: "השחקנים גילו שיפור וגם לקהל היה חלק גדול"

one

בעלי הפועל פתח תקוה, דורון בן דקון, מתכוון לפתוח את שערי המושבה גם בעתיד ולאפשר כניסה חופשית במשחקים נוספים העונה. "זו לא תהיה הפעם האחרונה העונה ששערי המושבה יהיו פתוחים לקהל שלנו", הצהיר אמש (שבת) בן דקון בסיום הניצחון הראשון של הקבוצה העונה, 1:4 על הפועל עכו.

בן דקון הוסיף: "במשחקים נוספים בהם נבין שאין כמעט קהל לקבוצה היריבה, נשקול לקיים את המשחק ללא תשלום. אני מרוצה מאוד מ-7,000 האוהדים שהגיעו לדחוף את הקבוצה מול עכו. זה ניצחון חשוב מאוד שהושג בזכות השחקנים שמגלים כבר זמן רב שיפור, אבל גם לקהל שלנו יש חלק בכך".

בן דקון נשמע אמש מאוד רגוע ולא יצא מפרופורציות. "אתה מדבר איתי על סוף שבוע מושלם ואני חושב על זה שקבוצת הנוער שלנו גם ניצחה סוף סוף, וזה היה מאוד חשוב לי", אמר, "עשינו שינויים בעמדת המאמן בקבוצת הנוער ואני שמח שהתחלנו לנצח. ויחד עם זה הראש כבר במשחק הליגה הבא של הבוגרים מול מ.ס. אשדוד. כמו שלא השתוללתי אחרי שלושת ההפסדים שפתחו את העונה, אני לא קופץ משמחה אחרי הניצחון שלנו על עכו. לא נכנסתי לחדר ההלבשה בסיום המשחק ולא אמרתי דבר לשחקנים".

שלשום הגיע בן דקון לאימון ושוחח עם השחקנים. בין השאר דיבר על עידן בר און והבהיר לשחקנים שהמאמן הצעיר וחסר הניסיון הוא לא הבעיה של הקבוצה. "אני לא יודע אם זה מה שעזר לנו לנצח ואם השיחה שלי הוציאה עוד משהו מהשחקנים. אני יודע שיש לנו מאמן טוב וגם אם היינו מפסידים, לא הייתי חושב שהוא הבעיה של הפועל פתח תקוה".

קשר הקבוצה חסן אבו זייד, שמאז הגעתו, הקבוצה התייצבה מאוד בחלק האחורי, אמר בסיום המשחק: "היה הרבה לחץ לפני המשחק כי פתחנו לא טוב את העונה. שיחקנו במערך של שלושה בלמים והיינו טובים. אני מאמין שתהיה המשכיות למשחק הזה. הפגרה של הנבחרת עזרה לנו להתחבר. נעבוד קשה ואני משוכנע שהפועל פתח תקוה תתקדם".

אוהדי הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
הגיעו בהמוניהם. אוהדי הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully