וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "ידענו שאנחנו לא טובים גם אחרי מכבי ת"א"

19.10.2014 / 7:48

בבאר שבע מאוכזבים מהתיקו מול רעננה, ארבייטמן: "משחקים כאלה צריך לדעת לקחת". ברדה סובל מכיווץ במפשעה וייבדק

one

אכזבה גדולה שררה בהפועל באר שבע בסיום משחק התיקו 1:1 נגד רעננה באיצטדיון בנתניה אמש (שבת). מצד אחד בבאר שבע יודעים היטב כי על פי מהלכי המשחק רעננה הייתה טובה יותר אך עדיין אמרו במועדון: "אלה משחקים שצריך לדעת לקחת. אנחנו לא טובים וידענו את זה גם אחרי המשחק עם מכבי, אבל ברעננה לכל הקבוצות קשה וקיבלנו שני פנדלים שמספיק שאחד מהם היה נכנס כדי שנחזור שמחים הביתה, אז הגיוני שנהיה מאוכזבים".

צפו בבאר שבע מחמיצה שני פנדלים ב-1:1 ברעננה

אלישע לוי מאוכזב: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר"

וויליאם סוארס הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאוכזבים. וויליאם סוארס/ברני ארדוב

שלומי ארבייטמן אמר בסיום: "גם משחקים כאלה צריך לדעת לקחת. יש סיטואציות שמחמיצים ודברים לא הולכים וזה חלק מהמשחק. בנוגע לפנדלים, יש מאמן שהוא הקובע ואנחנו השחקנים צריכים לקבל את זה ולהסכים עם זה". לגבי יכולתו האישית אמר החלוץ: "חזרתי מפציעה ארוכה של חודש וחצי, שיחקתי היום מחצית, אני מקווה שבשבוע הבא אשחק יותר. מבחינתי זה עניין של זמן עד שאכנס לכושר והגולים יגיעו".

לשאלה האם הפגרה פגעה בקבוצה השיב ארבייטמן: "הפגרה זה לא תירוץ. אנחנו שואפים להתקדם ואני מקווה שכבר בשבוע הבא נחזור לנצח. בעונה שעברה באר שבע הפסידה כאן, אנחנו עשינו תיקו והחמצנו שני פנדלים וחבל. נלמד מהטעויות ומה עשינו לא טוב ונגיע טובים יותר לשבוע הבא".

אליניב ברדה, שסבל מפגיעה בתחילת המשחק ויצא בתחילת המחצית השנייה, סובל מכיווץ במפשעה. ברדה ייבדק היום או מחר ולאחר מכן ייקבע לכמה זמן מנוחה הוא יזדקק. בבאר שבע יודעים כי בשבוע הבא צפויים למועדון שבוע משחקים בתוך שבוע (כולל המחזור הדחוי) נגד מכבי פתח תקוה, מכבי חיפה והפועל עכו ולא רוצים לקחת סיכונים. גם אובידיו הובאן סובל ממתיחה וצפוי לנוח מספר ימים. טומיסלאב פאיוביץ' ספג מכה בקרסול אך צפוי להיות כשיר לשבוע הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דניאל בר נתן שופט כדורגל (שמאל) עם אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע, יוגב לרמן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
לא יסכנו אותו. אליניב ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully