וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא היה לנו משחק טוב"

18.10.2014 / 20:05

מאמן הפועל באר שבע מאוכזב אחרי ה-1:1 מול הפועל רעננה: "חשוב שניראה טוב יותר". סילבס: "גאה בשחקנים שלנו"

ברני ארדוב
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאוכזב. לוי/ברני ארדוב

הפועל רעננה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1 באצטדיון בנתניה, במסגרת משחק הפתיחה של המחזור הרביעי בליגת העל. אנתוני נוואקמה העלה את הקבוצה של חיים סילבס ליתרון בדקה ה-18, מאור מליקסון איזן בפנדל בדקה ה-69 אבל החמיץ פנדל נוסף בדקה ה-77, כשגם דובב גבאי שולח פנדל אחד היישר לידיו של אריק ינקו בדקה ה-36.

הפעם האחרונה בה נפסקו שלושה פנדלים לאותה קבוצה במשחק אחד הייתה ב-9 באפריל 2011 במשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב. באותו משחק, שהסתיים ב-2:2, קיבלו הצהובים שלושה פנדלים וכבשו רק אחד. המלאבסים קיבלו אחד וגם כבשו. הנתון באדיבות אתר דריבליסט.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "קיבלנו שלושה פנדלים כי הגיע לנו, אם צריך לשרוק, שורקים וזה מה שהיה. למען האמת, תיקו שיקף את מהלך העניינים. זה לא היה משחק טוב שלנו. קיבלנו את מליקסון בחזרה, שהוא שחקן מאוד חשוב, אבל איבדנו את ברדה ופאיוביץ', ובכדורגל צריך עומק. מה שחשוב זה שבמשחקים הבאים ניראה יותר טוב".

מאור מליקסון דיבר בסיום על החזרה שלו אחרי פציעה ואמר: יש טעם חמוץ מתוק. יכול היה להיות יותר מושלם אבל זה חלק מהמקצוע. מקווה להחזיר על שתי הנקודות האלה בעתיד". הקשר התייחס לפנדל שהחמיץ: "גדולים ממני החמיצו פנדלים וזה קורה. את הראשון הכנסתי, את השני החטאתי ומקווה גם לבעוט את הפנדל הבא".

על החזרה של באר שבע מהפגרה: "אני רוצה לתת את הקרדיט לרעננה שעמדו מצויין והיה מאד קשה לחדור את ההגנה שלהם. ביום שאתה מקבל 3 פנדלים אתה צריך לנצח. אני עוד לא 100 אחוז אבל זו פציעה משקרת שחוזרת לפעם וזה טיפה מפחיד. צריך להתקדם, אני עובד קשה, אני עושה שיקום ואני מקווה שזה מאחורי".

מאמן רעננה חיים סילבס: "עשינו משחק טוב, הצלחנו באיזשהי דרך לעצור את הפועל באר שבע שהיא קבוצה ממש טובה, אני מאוד גאה בשחקנים שלי. המשחק היה יכול ללכת לשני הכיוונים ואני לא יודע אם להיות שמח או מאוכזב. היה משחק חזק, קצב גבוה, מי שראה את המשחק נהנה ואני מאוד גאה בשחקנים, עשינו הופעה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully