וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אנחנו כנראה הקבוצה הכי לוזרית בליגת העל"

19.10.2014 / 6:48

לחץ אצל נועלת הטבלה אחרי ההפסד להפועל חיפה. אלי שגב יאשר את צירוף הבלם עודד גביש: "אני מאמין ביוסי מזרחי"

one

אלי שגב מתכוון לתת ליוסי מזרחי את הזמן ואת הכלים כדי להוציא את מכבי נתניה מהבוץ. הבעלים של הקבוצה חזר אמש (שבת) ממשחק ההפסד להפועל חיפה 3:2 שנערך בעכו ביחד עם מזרחי. השניים חזרו יחד לנתניה במכוניתו של שגב ובמהלך הנסיעה שוחחו רבות על הבעיות שיש לקבוצה. אמש אמר שגב: "לא פיללתי לפתיחה הזו, אבל עברו רק ארבעה מחזורים ויש עוד הרבה זמן לתקן. אני מאמין ביוסי מזרחי ומשוכנע שהוא יידע להוביל אותנו לימים יותר יפים".

שגב מתכוון להישאר השבוע בישראל ולהיות לצד הקבוצה שתשחק בשבוע הבא מול בני סכנין, בית"ר ירושלים (מחזור אמצע שבוע) והפועל פתח תקווה. הבעלים ידאג להעביר את הקשר הברזילאי רומאריו סאנטוס פירס ברשות לבקרת תקציבים וגם עודד גביש יצטרף. מזרחי לא רצה לדון בצירופו של גביש לפני המשחק אמש, אבל אחרי עוד הופעה כושלת של הקבוצה מבחינה הגנתית, אין לו מה להפסיד והוא ייתן אור ירוק לצירופו של הבלם שיגיע ללא כושר משחק ובכושר גופני לקוי.

אוהדי נתניה קראו למזרחי להתפטר: ”אין לכם כבוד”

הפועל חיפה ניצחה 2:3 את מכבי נתניה בתוספת הזמן

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
הולך לעבות את החלק האחורי. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

הפתרון שמזרחי צפוי ללכת עליו לקראת המשחקים הקרובים הוא עיבוי החלק האחורי ושימת דגש רב על משחק ההגנה. "אין ברירה, נצטרך לעבור למשחק פחות יפה, אבל כזה שימנע להגיע מולנו בקלות כזו אל השער", אמר אמש מזרחי. לברזילאי פירס יהיה משקל גדול במעבר למשחק יותר הגנתי, מאחר שלנתניה חסר קשר אחורי פיזי שמתמחה בעיקר בשבירת התקפות היריב מהאמצע. יתכן גם שנתניה תעבור לשחק עם שלושה בלמים, כפי שעשו למשל בהפועל פתח תקווה אחרי שפתחו רע מאוד את העונה.

אריאל הרוש סיים את המשחק אמש מאוד מתוסכל אחרי שהציג יכולת טובה, אבל ספג בסופו של דבר שלושה שערים. בסיום המשחק אמר הרוש בחדר ההלבשה: "לפחות היינו יודעים לשמור על התיקו. מה, זה רע להוציא במשחק חוץ נקודה?". באוטובוס שהחזיר את הקבוצה לנתניה היה בעיקר שקט אבל מדי פעם שוחחו השחקנים על השערים שהקבוצה סופגת בקלות כזו מרגיזה. אחד השחקנים אמר אחרי הנסיעה: "אנחנו כנראה הקבוצה הכי לוזרית בליגת העל וממשחק למשחק אנחנו מוכיחים זאת".

עמית בן שושן התייחס למה שעובר על הקבוצה בשיחה עם עיתונאים כשבאותו זמן בדיוק עמדו עשרות אוהדים מחוץ לאיצטדיון בעכו וקיללו את ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים עצמם. בן שושן אמר: "אני מרגיש רע מאוד. אנחנו מקבלים גולים שטותיים. נצטרך לעבוד על זה, בעיקר על הגולים מקרנות, כדי לצאת לדרך חדשה. זה משהו שחוזר על עצמו וחבל. אנחנו חייבים להשיג את הניצחון הראשון כדי להחזיר את הביטחון לכל השחקנים. אנחנו מבינים את הכאב של האוהדים ואנחנו רוצים מאוד להחזיר להם את השמחה. צריך כבר להפסיק עם הגולים הנאיביים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו מקבלים גולים שטותיים". הרוש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully