וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "שפכנו על עצמנו את המרק שלנו"

מאמן דורטמונד מאוכזב אחרי ההפסד השלישי ברציפות, 2:1 בקלן. לאהם חגג צמד: "מי שהיה מהמר על זה, היה עשיר"

יורגן קלופ מאמן דורטמונד (ימין) עם קווין גרוסקרויץ. GettyImages
כמה אכזבה. קלופ מנחם את גרוסקרויץ/GettyImages

עכשיו כבר אפשר להגיד את זה בוודאות: בורוסיה דורטמונד במשבר. סגנית אלופת גרמניה רשמה אמש (שבת) הפסד ליגה שלישי ברציפות והיא במקום ה-14 והאומלל במיוחד בבונדסליגה כשבמאזנה שבע נקודות אחרי שמונה מחזורי הליגה הראשונים. הקבוצה של יורגן קלופ, שקיבל בחזרה את אילקאי גונדואן שחזר אחרי 430 יום, מרקו רויס והנריך מחיטריאן, הפסידה 2:1 לקלן בדרבי האזורי והיא רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

גונדואן עצמו אמר: "נחמד לחזור לשחק אחרי כל כך הרבה זמן". על המשחק עצמו אמר קשר נבחרת גרמניה: "ספגנו שערים מיותרים, אסור לנו לקבל שערים כאלה".

בלם BVB מאטס הומלס כתב בפייסבוק שלו: "לכולנו, כולל לי, זה זמן קשה מאוד עכשיו. אנחנו יודעים שיש רק דרך אחת לחזור למשחק שלנו והיא על ידי לחימה ולנסות כל מה שאפשרי על מנת לחזור להיות הקבוצה שאנחנו רוצים להיות שוב".

קווין גרוסקרויץ כתב באינסטגרם שלו: "תודה לכל מי שעומד מאחורינו בזמנים הקשים. אני חסר מילים ועצוב. הקבוצה הזו ריגשה והלהיבה את כולם בשש השנים האחרונות, עכשיו זה מצב חדש בשביל כולנו, אבל אנחנו נעבור את המשבר המחורבן הזה כקבוצה. אנחנו נצא מזה! קבוצה אחת!!!".

מאמן הקבוצה יורגן קלופ אמר: "שיחקנו סגנון כדורגל שלא הגיוני בשום צורה. היינו מרושלים במסירות שלנו במחצית הראשונה וביצענו טעויות פשוטות. אסור שזה יקרה. עשינו את הדברים קשים בשבילנו שוב. לא היינו טובים מספיק ברגעים החשובים, גם בהגנה וגם בהתקפה. היינו חסרי ריכוז מול השער.

"לכן יש לנו רק שבע נקודות עדיין. אנחנו חייבים לשנות את המצב הזה. אנחנו חייבים להפסיק עם הטעויות האלה. לא מחר ולא מחרתיים, אלא ברגע זה. אנחנו כמעט תמיד כובשים ולא היינו במצב הזה אם לא היינו סופגים כל כך הרבה שערים. השערים שספגנו היום הם איומים, איומים. ממש שפכנו על עצמנו את המרק שלנו".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
כבר עם הפנים לרומא. גווארדיולה/רויטרס

בעוד בדורטמונד מלקקים את הפצעים, אצל היריבה המושבעת באיירן מינכן מחייכים מאוזן לאוזן. הבווארים טיילו ל-0:6 על ורדר ברמן החלשה, כשהקפטן פיליפ לאהם כובש את הצמד הראשון שלו אי פעם בבונדסליגה במה שהיה הניצחון ה-200 שלו בליגה אי פעם. מריו גצה הוסיף צמד נהדר, תומאס מולר כבש בפנדל ואפילו צ'אבי אלונסו כבש את הראשון שלו במשחק ליגה מאז אוגוסט 2011.

באיירן בפסגה עם 20 נקודות מ-24 אפשריות ומחייכת חיוך רחב. "אחרי משחקי הנבחרות תמיד קשה קצת", אמר פפ גווארדיולה בסיום, "אבל שיחקנו היטב. היינו מאורגנים, מסודרים ובסך הכל שיחקנו טוב. אחרי השער הראשון היה לנו קל יותר כמובן. השגנו את שלוש הנקודות ועכשיו נתמקד בליגת האלופות".

הקפטן לאהם אמר: "מי שהיה שם כסף על זה שאכבוש צמד היום, היה הופך לעשיר. האפשרות שאכבוש אפילו שער אחד היא נמוכה מאוד. צמד עוד לא יצא לי לכבוש ואין לי מושג אם זה יקרה שוב. זה נחמד מאוד בשבילי, אבל אני הכי מרוצה שכבשתי את הראשון שהרגיע את הקבוצה. זו הייתה הופעה מצוינת של הקבוצה. צברנו ביטחון וזה בדיוק מה שתכננו. עכשיו אנחנו רוצים להמשיך לכבוש גם נגד רומא".

תומאס מולר: "אנחנו מרוצים ונרגשים בשביל האוהדים שלנו, לא פחות ולא יותר. גם אם מבחוץ זה נראה קל, תאמינו לי שלא קיבלנו שום דבר במתנה. בשביל לנצח 0:6 אתה צריך לעבוד קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברטו די מתאו מאמן שאלקה. GettyImages
"לא היה משחק מדהים". די מתאו/GettyImages

עוד אחד שחייך חיוך רחב מאוד בשבת הוא רוברטו די מתאו. המאמן האיטלקי החדש של שאלקה הוביל את הרויאל בלוז ל-0:2 על הרטה ברלין, כשקלאס יאן הונטלאר ויוליאן דראקסלר כובשים לזכותם. "זה לא היה משחק מדהים, אבל הכי חשוב זה שהוצאנו את שלוש הנקודות", אמר די מתאו בסיום, "דבר חיובי נוסף הוא ששמרנו על רשת נקייה. זו הייתה הופעה מצוינת מבחינה הגנתית. הרטה גרמה לנו לכמה בעיות, כמו שצפינו. כבשנו שני שערים והיו לנו עוד הרבה הזדמנויות. הקבוצה שלי הייתה מאורגנת מאוד, אבל אנחנו יכולים לשפר את סגנון המשחק. זה יבוא כשהביטחון שלנו יגדל אחרי שנציג עוד ניצחון או שניים.

"אנחנו צריכים להחזיק בכדור יותר וכך גם נייצר יותר מצבים, אבל אי אפשר לשנות הכל בבת אחת. הקבוצה הייתה לא רגועה בדקות רבות, אבל זה נורמלי אחרי שהקבוצה התחילה את העונה לא כמו שצריך ולא כפי שהיא ציפתה. אנחנו מתמקדים בספורטינג ליסבון, אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully