וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "המצב האידיאלי? אם לריאל היו 0 נק'"

מאמן ברצלונה מוכן לקלאסיקו: "זה לא יהיה משחק מכריע". אנצ'לוטי: "אי אפשר לעשות יותר ממה שרונאלדו עושה כרגע"

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
בארסה עוד לא ספגה העונה בליגה. לואיס אנריקה/GettyImages

עכשיו באמת שהכול מוכן. הקלאסיקו הגדול של ספרד, בין ריאל מדריד לברצלונה, ייערך בברנבאו ביום שבת בשעה 19:00 ואתמול (שבת), שתי הקבוצות רשמו ניצחונות חלקים כדי להגיע למעמד המחייב בצורה הטובה ביותר, לפחות בכל הקשור לליגה. בארסה הביסה 0:3 את אייבר הצנועה, שהחזיקה מעמד רק מחצית אחת, בעוד ריאל התעללה בלבנטה עם 0:5 בחוץ.

0:3 לברצלונה על אייבר, 0:5 לריאל מדריד על לבנטה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
15 שערי ליגה! רונאלדו/AP

בקאמפ נואו, חלק מהקהל עוד שרק בוז כאשר ברצלונה ירדה להפסקה בתיקו מאופס, אבל במחצית השנייה היו אלה צ'אבי, ניימאר ומסי שהרגיעו את העסק תוך פחות מרבע שעה. מסי רחוק כעת שער אחד מהשוואת שיאו של טלמו סארה בליגה הספרדית וינסה לעשות זאת דווקא מול הבלאנקוס. בארסה עצמה במאזן שערים מטורף של 0:22 בליגה וקלאודיו בראבו טרם הוציא כדור מהרשת.

לואיס אנריקה סיכם: "אנחנו משחקים ברמה הכי גבוה שאפשר, במחצית השנייה השתפרנו משמעותית". המאמן נשאל האם יתרון ארבע הנקודות עמו מגיעה הקבוצה לברנבאו הוא המצב האידיאלי עבורה: "המצב האידיאלי היה אם לריאל היו אפס נקודות כרגע. הקלאסיקו לא יהיה משחק מכריע. נלך לשם כדי לנצח כמו תמיד, בעיקר בשנים האחרונות וננסה להיות יותר טובים מריאל".

צ'אבי הוסיף: "היה לנו קשה לפתוח את הפקק וכשהראשון נכנס, הכול הפך לקל יותר. אני חושב שהם התעייפו קצת. לפני הברנבאו יש לנו את אייאקס בליגת האלופות בבית ואחרי המעידה בפריס, אנחנו רוצים לנצח".

ריאל נראית מצוין וכריסטיאנו רונאלדו הוסיף עוד צמד, בדרך ל-15 שערי ליגה העונה. פשוט מדהים. המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר: "הקצב שלנו היה טוב, כולם עבדו היטב. אנחנו מגיעים במצב טוב לקלאסיקו. יש לנו קצת זמן ונכין את השחקנים קודם כל למשחק מול ליברפול. אנחנו כובשים הרבה כי אנחנו מרוכזים מאוד. אי אפשר לעשות יותר ממה שרונאלדו עושה כרגע והוא צריך להמשיך בדיוק ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully